شهدا، الگوی سبک زندگی اسلامی قرار گیرند


شهدا، الگوی سبک زندگی اسلامی قرار گیرند

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی گفت: بازخوانی زندگی شهدا درس‌های بسیاری برای ما دارد، درس‌هایی که می‌تواند سبک زندگی دنیایی و آخرت را آباد کند و باید الگوی سبک زندگی اسلامی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدتقی عزیزی، در دیدار سرپرست استانداری خراسان جنوبی با خانواده شهید سید علیرضا حسینی، اظهار کرد: سرکشی به خانواده‌های شهدا در راستای کنگره 2 هزار شهید استان انجام می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: باید قدردان شهدا بود چرا که آن‌ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما از امنیت و عزت برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه اجلاسیه نهایی کنگره دو هزار شهید استان 20 آذرماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: برخی از افراد مال و اموال خود را انفاق می‌کنند و اسم خیر را روی تابلو می‌نویسند اما شهدا خودشان را انفاق کردند لذا تنها گزینه‌ای که می‌تواند انفاق شهدا را جبران کند، خداوند متعال است.کسی که در راه دین و در راه خدا کشته شود، خداوند آن را به بالاترین درجات می‌رساند و جان انسان را جبران می‌کند و بازخوانی زندگی شهدا درس‌های بسیاری برای ما دارد، درس‌هایی که می‌تواند سبک زندگی دنیایی و آخرت را آباد کند و باید الگوی سبک زندگی اسلامی قرار گیرند.

مشیرالحق عابدی، سرپرست استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار بیان کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند چرا که آنان در پشت صحنه جبهه از جوانان و فرزندان خود پشتیبانی کردند تا آن‌ها با قوت قلب از خاک میهن دفاع کنند.

سرپرست استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: رشادت‌های دلیرمردانی مانند شهید حسینی امروز این امنیت و عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورده و مادران و همسران شهدا سرفراز هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک