پشت پرده اصرار شدید عادل به اثبات صحیح بودن گل تراکتور سازی چه بود ؟!


در برنامه این هفته دوشنبه شب 90 ، اتفاقات جالبی رخ داد که مهم‌ترین آن، اصرار شدید عادل فردوسی پور به اشتباه داوران دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در اعلام آفساید جنجالی‌ترین صحنه بازی یعنی گل احسان حاج صفی به پرسپولیس بود.عادل فردوسی پور حتی برای این کار از نرم افزار‌های مختلف سود برد که بتواند پرسپکتیو را نشان بدهد و سری به فیزیک، ریاضیات و هندسه...

پشت پرده اصرار شدید عادل به اثبات صحیح بودن گل تراکتور سازی چه بود ؟!

استدلال عجیب برخی از پرسپولیسی ها : عادل به خاطر «اختلاف کی روش با برانکو» قصد دارد پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهد !
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۵
پشت پرده اصرار شدید عادل به اثبات صحیح بودن گل تراکتور سازی چه بود ؟!

عدهدای از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از اتفاقات رقم خورده در برنامه نود دوشنبه شب گذشته شاکی و عصبانی هستند. برخی از آنها اما در استدلالی عجیب معتقدند که دلیل اصرار بیش از حد عادل فردوسی پور به اثبات صحیح بودن گل تراکتور سازی به خاطر «اختلاف کی روش با برانکو» است. از نگاه این عده عادل قصد دارد پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهد! استدلالی که البته منطقی به نظر نمی رسد!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در برنامه این هفته دوشنبه شب ۹۰ ، اتفاقات جالبی رخ داد که مهم‌ترین آن، اصرار شدید عادل فردوسی پور به اشتباه داوران دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در اعلام آفساید جنجالی‌ترین صحنه بازی یعنی گل احسان حاج صفی به پرسپولیس بود.عادل فردوسی پور حتی برای این کار از نرم افزار‌های مختلف سود برد که بتواند پرسپکتیو را نشان بدهد و سری به فیزیک، ریاضیات و هندسه هم زد. ابزار مهندسی را روی مانیتور گذاشت و با خط کش و استفاده از قانون خطوط موازی، می‌خواست بگوید داور و کمک داور در آن صحنه اشتباه کردند و آن گل کاملا سالم بود. فردوسی پور، تیر آخر را هم این طور شلیک کرد و گفت:

«من در حین گزارش به اشتباه گفتم که نظر داور و کمک داور صحیح بود که آفساید اعلام کردند»

اتفاقا پیروز سیف الله پور کارشناس داوری نیز هم نظر با عادل فردوسی پور بود و او نیز تلاش گسترده‌ای داشت تا بگوید گل تراکتور آفساید نبوده است.

پس از اتمام برنامه دوشنبه شب نود ، شاهد حمله شدید برخی از پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی به فردوسی پور هستیم. برخی از طرفداران این تیم با شدیدترین جملات ممکن به عادل تاختند و او را به نقد کشیدند که چرا به خاطر «اختلاف کی روش با برانکو» قصد دارد پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهد! منطقی که البته پذیرفتنی نیست، ولی برخی از هواداران سرخپوشان که به خاطر حساسیت هواداران تراکتورسازی، قبل از دیدار روز یکشنبه اقدام به تشویق فردوسی پور کرده بودند، حالا از آن اتفاق پشیمان هستند و برای او در بازی‌های بعدی خط و نشان کشیده اند.

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟