ساحل کلیوس کجاست؟


دلایل سفر به استانبول کم نیستند؛ از طبیعت و آب و هوای دلپذیر استانبول بگیرید تا سازه های مدرن و تاریخی آن، همه دلایلی هستند که هر کسی را برای سفر به استانبول وسوسه می کنند. در این میان، شاید از سواحل استانبول کمتر شنیده باشید؛ اما لازم است بدانید استانبول یکی از مقاصد جذاب برای تفریحات ساحلی نیز به شمار می رود. کلیوس نام یکی از سواحل جذاب...

دلایل سفر به استانبول کم نیستند؛ از طبیعت و آب و هوای دلپذیر استانبول بگیرید تا سازه‌های مدرن و تاریخی آن، همه دلایلی هستند که هر کسی را برای سفر به استانبول وسوسه می‌کنند. در این میان، شاید از سواحل استانبول کمتر شنیده باشید؛ اما لازم است بدانید استانبول یکی از مقاصد جذاب برای تفریحات ساحلی نیز به شمار می‌رود. کلیوس نام یکی از سواحل جذاب استانبول است. در ادامه با این ساحل آشنا شوید.

درباره ساحل کلیوس

ساحل کلیوس یکی از زیباترین سواحل شنی استانبول است. این ساحل در کرانه دریای سیاه و در منطقه سریر واقع شده. برای رفتن به ساحل کلیوس باید تقریبا 35 کیلومتر از استانبول به سمت شمال بروید. با گذر از این مسیر، هیجانات بی‌شماری انتظار شما را می‌کشند.

ساحل کلیوس کجاست؟

تفریحات ساحل کلیوس

این ساحل منظره فوق‌العاده ای دارد؛ می‌توانید در سواحل داغ آن آفتاب بگیرید و خستگی روزهای پرمشغله را به فراموشی بسپارید. شاید هم دل‌تان خواست در تخت‌های سایه‌بان‌دار کنار دریا دراز بکشید، چشمان‌تان را ببندید و به آوای امواج دریا گوش بسپارید. پیاده‌روی در کنار ساحل، شنا، اسکی، قایق سواری و موج سواری گوشه دیگری از جذابیت‌های این ساحل است. در ساحل کلیوس، تمام امکاناتی رفاهی مثل رستوران و هتل و ریزورت و غیره وجود دارد.

ساحل کلیوس کجاست؟

ساحل کلیوس کجاست؟

هزینه‌های ساحل کلیوس

اگر با مترو به سمت این ساحل بروید، چیزی حدود 25 لیر باید هزینه کنید. کرایه راه 5 لیر و مبلغ ورودی پلاژ 50 لیر است. البته روزهای غیر تعطیل هزینه ورودی پلاژ نصف می‌شود.

مسیر دسترسی به ساحل کلیوس

سوار مترو تکسیم که شدید به سمت حاجی عثمان بروید. سپس تعدادی پله را بالا بروید و سوار آسانسور شوید؛ از آنسانسور که خارج شدید، اتوبوس‌هایی است که شما را تا کلیوس می‌برند. اتوبوس‌ها از جاده‌ای زیبا و رویایی می‌گذرند تا به ساحل تماشایی کلیوس برسند.


1397/09/07 | کد مطلب: 4280
برچسب‌ها: استانبول
ساحل کلیوس کجاست؟
ساحل کلیوس کجاست؟ سیما رفیعی
ساحل کلیوس کجاست؟

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید