دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی


دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی

سامانه «شکن» یک تحریم‌شکن ایرانی و قانونی است که امکان دسترسی به سایت‌های تحریم‌شده را بدون نیاز به ابزار‌های ناقض حریم خصوصی و امنیت و صرفاً با تغییر سرور DNS به آسانی فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما؛ هر چند طی سال‌های اخیر عمدتا بحث فیلترینگ در فضای اینترتنی پررنگ بوده، اما در کنار فیلترینگ تحریم‌های اینترنتی نیز فشار قابل توجهی به کاربران ایرانی وارد کرده است. در حال حاضر بسیاری از سرویس‌های عادی خارجی روی آی پی ایران بسته‌اند راهکار گذر از این تحریم‌ها به ناچار استفاده از فیلترشکن بوده و این در جایی که کودکان استفاده کننده از دستگاه باشند نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. گروهی از دانش‌آموخته‌های دانشگاه تهران یک سرویس به آدرس https://shecan.ir راه‌اندازی کردند که بازی‌ها و خدماتی تحریم شده برای ایران را دور میزند و خیلی از نیاز‌های کودکان و نوجوانان را حل می‌کند.

شکن یک تحریم‌شکن است و نه یک فیلترشکن. شکن یک سرویس کاملاً قانونی هست که فیلترینگ اعمال شده از سمت ایران را دور نمی‌زند، بلکه فقط تحریم‎هایی که از سمت کشور‌های دیگر علیه ایرانیان و برخی کشور‌های دیگر اعمال شده را برطرف می‌کند.
شکن با کمک قرارداد اینترنتی DNS، سایت‌های تحریمی را از غیرتحریمی تفکیک کرده و مسیر کاربر برای برقراری ارتباط با سایت‌های تحریمی را تغییر می‌دهد تا سایت مقصد متوجه ایرانی بودن کاربر نشده و تحریم را اعمال نکند.
هدف شکن، بی اثر کردن تحریم‌های اینترنتی به ساده‌ترین و سریعترین روش ممکن برای همه کاربران اینترنت هست. به طوری که دیگر تحریم‌های اینترنتی مانعی برای کاربران ایرانی یا سایر کشور‌ها که تحت تحریم‌های آمریکا هستند، نباشد.

شکن بر مبنای DNS ساخته شده است تا در همه محیط‌ها اعم از ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، iOS و حتی تجهیزات سخت افزاری از جمله دستگاه‌های حوزه اینترنت اشیا (Internet of Things) و تجهیزات Dell، HP و Cisco قابل استفاده باشد. شما می‌توانید شکن را به عنوان سرور DNS خودتان روی مودم یا مسیریاب شبکه تنظیم کنید.

همچنین می‎توانید در تنظیمات اتصال به اینترنت سیستم عامل خودتان این تنظیم را انجام دهید. برای سهولت استفاده از شکن روی گوشی‌ها و تبلت‎های مبتنی بر اندروید، یک نرم افزار اختصاصی ساخته شده که از سایت شکن به نشانی shecan.ir و از کافه بازار قابل دانلود است. نرم افزار‌های اختصاصی برای محیط‌های ویندوز و iOS هم در دست توسعه است. ولی نرم افزار‌های عمومی تغییر DNS مانند DNS Jumper برای ویندوز و DNS Override برای iOS هم به خوبی با شکن کار می‌کنند.

• دانلود و مشخصات «شِکَن»
دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی
توجه: کافیه DNS را روی این IP ها تنظیم کنید:
178.22.122.100
94.232.174.194

خواندن کارت حافظه
• دریافت اطلاعات از اینترنت
• ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
• مشاهده اتصالات شبکه
• تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
• گسترش دادن/جمع کردن نوار وضعیت
• اجرا شدن در هنگام راه‌اندازی
• دسترسی کامل به اینترنت
• امتیاز
دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی
• دانلود از بازار

دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی

دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی دانلود «شِکَن»؛ راهکار دور زدن تحریم‌های اینترنتی
#carousel61967, #thumbs61967 , #carousel_desc61967 #carousel-wrapper61967 .caroufredsel_wrapper img #carousel-wrapper261967 .caroufredsel_wrapper img #carousel61967 span #carousel61967 img #thumbs61967 a, #thumbs61967 img #carousel_desc61967 span #carousel61967 span, #carousel61967 a, #thumbs61967 span, #thumbs61967 a #carousel61967 img #thumbs61967 img #carousel61967 span #carousel_desc61967 span #thumbs-wrapper61967 #thumbs61967 a #thumbs61967 a:hover, #thumbs61967 a.selected .fluid_container_album img#shadow .next_thumbnail61967 .next_thumbnail61967:hover .prev_thumbnail61967 .prev_thumbnail61967:hover .next_thumbnail61967, .prev_thumbnail61967

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !