مردم در پیشگیری حرف اول را می زنند با آموزش، می توان کیفیت امداد و نجات را ارتقاء داد


مردم در پیشگیری حرف اول را می زنند  با آموزش، می توان کیفیت امداد و نجات را ارتقاء داد

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، گفت: انجام مانور حین زلزله در راستای ارتقای سطح آمادگی و پیشگیری از حوادث و کیفیت امداد و نجات خصوصا در حوادث طبیعی همچون زلزله، حایز اهمیت است. به...

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، گفت: انجام مانور حین زلزله در راستای ارتقای سطح آمادگی و پیشگیری از حوادث و کیفیت امداد و نجات خصوصا در حوادث طبیعی همچون زلزله، حایز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل نجار در حاشیه بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی که به میزبانی استان البرز، برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: مردم در پیشگیری حرف اول را می زنند لذا با آموزش، می توان نسبت به ارتقا کیفیت امداد و نجات با اطمینان برنامه‌ریزی کرد.

معاون وزیر کشور با عنوان اینکه مانور انجام شده در استان البرز خوب و با آمادگی بالا برگزار شده است، ادامه داد: تمام دستگاه‌ها همچون آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و رسانه ها باید نسبت به آموزش لازم به مردم از تمام امکان و توان خود در مسیر کنترل خطرات و بلایای طبیعی، استفاده کنند.

نجار با تاکید بر اینکه قبل از حادثه باید آموزش مدیریت بحران اجرا شود، اظهار داشت: برای آموزش، زمان لازم است لذا باید فرصتی را برای ارتقاء سطح آمادگی، مهیا کرد و آنرا سال به سال با مهارت و کیفیت لازم، بکار برد.

نجار با اشاره به مانور اجرا شده در کرج، گفت: امروز بیستمین مانور زلزله در مدارس و تاب آوری در استان البرز، دبیرستان فاطمه پزشکی برگزار شد که با توجه به اجرای برنامه خوب و دقیق، این آمادگی دانش آموزی نشان از آموزش صحیح و لازم از طرف مسئولان برگزار کننده این برنامه است.

وی افزود: انجام مانور در راستای ارتقا سطح آمادگی و پیشگیری از حوادث کشور خصوصا حوادث طبیعی همچون زلزله، حائز اهمیت است.

وی ضمن یادآوری 19 مانور پیش از این، اذعان داشت: مانورهای گذشته در تهران برگزار می شد و امسال برای نخستین بار خارج از تهران به صورت نمادین در استان البرز برگزار شد که امیدواریم مورد توجه آحاد مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری