بیک‌زاده: سوشا بد واکنشی نشان داد


بیک‌زاده: سوشا بد واکنشی نشان داد

هاشم بیک زاده در خصوص واکنش عجیب مکانی به صحبت های او و حنیف عمران زاده گفت: راستش فکر نمی‌کردم سوشا این‌طوری واکنش نشان دهد. ما با هم رفیق هستیم و در تیم ملی همبازی بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دوشنبه‌شب برنامه ۹۰ مصاحبه‌ای ضبط شده پخش کرد که در آن بیک زاده به عنوان مصاحبه‌کننده روبه‌روی حنیف عمران زاده نشست که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است. در این مصاحبه حنیف گفت: به خاطر اینکه سوشا را زد پرسپولیسی‌ها او را دوست دارند! این جمله بیک زاده بدجور سوشا مکانی را عصبانی کرد به شکلی که پیامی بسیار تند علیه بیک زاده و حنیف نوشت. وقتی از هاشم در این باره سؤال می‌کنیم، می‌گوید: «راستش فکر نمی‌کردم سوشا این‌طوری واکنش نشان دهد. ما با هم رفیق هستیم و در تیم ملی همبازی بودیم. بعد از آن بازی معروف مقابل کره‌جنوبی هم جشن گرفتیم و خوشحال بودیم. فکر کردم، چون رفیق هستیم یک شوخی کنیم ولی واقعاً توقع نداشتیم این‌طوری واکنش نشان دهد. بد واکنشی نشان داد ولی خیلی زود پستش را برداشت.»


بیک زاده ادامه می‌دهد: «ما فوتبالیست‌ها با هم زیاد شوخی می‌کنیم. خیلی وقت‌ها هم از دست هم ناراحت نمی‌شویم ولی واقعاً واکنش سوشا بد بود ولی ایرادی ندارد، چون پستش را پاک کرد.»

خبرورزشی

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج