برانکو: شجاع را با خودمان می‌بریم، حتی اگر بازی نکند


برانکو: شجاع را با خودمان می‌بریم، حتی اگر بازی نکند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد حتی اگر شجاع خلیل‌زاده در طول بازی کنار او بایستد، وی را به تبریز می‌برد.حال حاضر کل دارایی پرسپولیس از نظر بازیکن، با احتساب حضور خلیل‌زاده 19 نفر است. کمال کامیابی‌نیا مشکل بدنی برای بازی ندارد، ولی از حضور در این دیدار محروم است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برانکو: شجاع را با خودمان می‌بریم، حتی اگر بازی نکند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی که پس از تمرین امروز چهارشنبه با مسوولان باشگاه داشت، اعلام کرد حتی اگر شجاع خلیل‌زاده در طول بازی کنار او بایستد، وی را به تبریز می‌برد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دست برانکو ایوانکوویچ هر روز خالی‌تر از روز قبل می‌شود. تمرین امروز چهارشنبه هم با آسیب‌دیدگی سیامک نعمتی و شجاع خلیل‌زاده همراه بود. نعمتی قطعا برای بازی حضور ندارد و باید دید بعد از بررسی‌های دقیق‌تر، چه زمانی برای بازگشت او از سوی کادر پزشکی اعلام می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز در گفتگو با مسوولان باشگاه اعلام کرد؛ حتی اگر شجاع خلیل‌زاده در طول بازی کنار وی بایستد، او را همراه تیم به تبریز می‌برد. در حال حاضر کل دارایی پرسپولیس از نظر بازیکن، با احتساب حضور خلیل‌زاده ۱۹ نفر است. کمال کامیابی‌نیا مشکل بدنی برای بازی ندارد، ولی از حضور در این دیدار محروم است.

برانکو ایوانکوویچ باید در ۲۴ ساعت منتهی به بازی، آرایش و تاکتیک جدیدی را برای تیم خود طراحی کند. این در حالی است که این روزها، بعضی عوامل بیرونی تلاش کرده‌اند تا با ایجاد حاشیه‌ها آرامش و تمرکز ذهنی او را به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم در میادین برهم بریزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد