شوالیه آواز ایران در قونیه


شوالیه آواز ایران در قونیه

شهر قونیه هر سال در روز بزرگ‌داشت مولانا شاهد مراسم عرفانی بزرگی است که مابین تاریخ‌های 7 دسامبر تا 17 دسامبر برای بزرگداشت این حضرت در فضایی مملو از عشق و معنویات برگزار می‌شود و گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آژانس رز سفید جهان، امسال (سال ۲۰۱۸) هفتصد و چهل و پنجمین سال وفات مولانا می‌باشد که آن را به نام وقت سلام نامگذاری کرده‌اند و به دعوت مرکز فرهنگی قونیه از استاد شهرام ناظری، صدای گوش نواز ایشان در مراسم بزرگداشت مولانا در تاریخ ۲۴ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن سلجوق قونیه طنین انداز می‌شود.

همچنین در این بازه ۱۰ روزه یکی از جلوه‌های بی‌نظیر مراسم بزرگداشت مولانا مراسم سماع است که در نوع خود طرفداران زیادی دارد.

در شب عرس دراویشی از کشورهای مختلف به این شهر سفر می‌کنند و تا بامداد به مراسم رقص ساع و دف‌زنی مشغول می‌شوند. و نیز مراسم خاصی در این شب در خانقاه ۵ و ۲۵ برگزار می‌شود که دیدن آن خالی از لطف نیست.

علاوه‌بر بهره‌مندی از مراسم عرفانی، شما می‌توانید از فستیوال خرید قونیه در مراکز خرید این شهر از جمله کوله سیته و کنت پلازا که شامل برندهای متنوع که برخی از آن ها تا ۷۰ درصد تخفیف دارند، بازدید کنید.

فاصله مرکز خرید کوله‌سیته از هتل‌های نزدیک مقبره پیاده ۱۵ دقیقه می‌باشد و با ماشین پنج دقیقه که هزینه آن ۵ تا ۱۰ لیر است.

دفتر خدمات مسافرتی رز سفید جهان به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین برگزار کننده‌های تور قونیه امسال نیز تورهای متنوعی جهت شرکت عاشقان حضرت مولانا و دوستداران موسیقی بخصوص علاقه‌مندان به استاد ناظری تدارک دیده است. تور قونیه با پرواز مستقیم، تور هوایی و زمینی و تور ترکیبی قونیه برای مسافرانی که قصد سفر به شهر دومی را دارند نیز مهیا کرده است.

شوالیه آواز ایران در قونیه

شرکت رز سفید جهان، با گارانتی هتل‌های معتبری چون هتل هیلتون، هتل درگاه، هتل ددمان، هتل اوزکایماک و هتل بالیکچیلار آماده پذیرایی از عاشقان مولانا است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت (شرکت خدمات مسافرتی رز سفید جهان) مراجعه کنند و یا با شماره ‌های ۰۲۱۷۵۲۴۸۰۰۰ و ۰۲۱۷۴۵۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)