جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب


زنان و دختران همیشه به دنبال زیبایی و جذابیت بیشتر هستند و به همین دلیل باید جدیدترین مدل ابرو را انتخاب کنند. با ایجاد تغییرات در چهره و ابرو و انتخاب یک مدل دخترانه و یا زنانه می توانید چهره ای متفاوت و جذاب داشته باشید. مدل ابرو باید با اجزای صورت تناسب داشته باشد … نوشته جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب اولین بار...

زنان و دختران همیشه به دنبال زیبایی و جذابیت بیشتر هستند و به همین دلیل باید جدیدترین مدل ابرو را انتخاب کنند. با ایجاد تغییرات در چهره و ابرو و انتخاب یک مدل دخترانه و یا زنانه می توانید چهره ای متفاوت و جذاب داشته باشید.
جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابمدل ابرو باید با اجزای صورت تناسب داشته باشد و یکی از المان های مهم در زیبایی صورت می باشد. به همین منظور خیلی از زنان هر ساله و به صورت مداوم به دنبال جدیدترین مدل های ابرو هستند تا مطابق مد سال پیش بروند و ابروهایشان را بردارند. اگر شما هم می خواهید که در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنید پس بهتر است از ابروهایتان این تغییرات شروع کنید.

جدیدترین مدل ابرو

قبل از هر چیزی باید توجه داشته باشید که هر کسی باید با توجه به شکل و فرم صورت خود توجه کند و قبل از انتخاب مدل ابرو باید فرم صورت خود را بشناسد.

اگر صورت شما کشیده و لاغر است پس بهتر است ابروی پهن به صورت صاف و افقی را انتخاب کنید. اگر صورت شما به شکل گرد است بهتر است از بین مدل های ابروهای زاویه دار با هشتی بلند و دم کوتاه یکی را انتخاب کنید. اگر فرم صورت شما چند ضلعی است می توانید از مدل ابروهای به شکل منحنی قوس دار برای برداشتن ابروها استفاده کنید. اگر صورت شما به شکل بیضی است می توانید از بیشتر مدل های ابرو برای برداشتن ابروهای خود استفاده کنید.

علاوه بر ماورد ذکر شده برای برداشت ابرو بهتر است به فاصله بین دو چشم و همچنین فاصله ابروها از چشم و استخوان زیر ابرو هم توجه داشته باشید.

جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب
بعد از شناخت فرم صورت خود می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب کنید و چهره ای زیبا داشته باشید.
بخوانید : نحوه داشتن مدل ابرو پهن پرپشت و مانکنی

جدیدترین مدل ابرو دخترانه

بیشتر دختران مایل هستند برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود به ابروهایشان فرم و حالت بدهند. برای برداشتن ابروهای دخترانه مدل های زیادی مانند کوتاه، بلند، پهن و اسپرت وجود دارد که هر کدام از این مدل ها با توجه به ویژگی هایی که دارند به سلیقه شخص بستگی دارد.

امروزه به خصوص امسال برای دختران جوان مدل ابرو به صورت پهن مد شده اند که هم باعث زیبایی می شوند و هم ظاهر دخترانه و طبیعی به دختر می دهند.

جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب

جدیدترین مدل ابرو زنانه

در این مورد هم باز بستی به سلیقه شما بستگی دارد و باید به ویژگی های ظاهری خود توجه کنید. اگر مایل هستید پس از برداشتن ابروهای خود از رنگ ابرو برای دادن فرم بهتر به ابروهای خود استفاده نمایید پس بهتر است رنگ ابرو را با توجه به رنگ پوست و رنگ مو انتخاب کنید.

بهتر است رنگ ابرو از رنگ 2 درجه روشن تر باشد و اگر موهای شما بلوند است بر عکس 2 درجه باید تیره تر باشد. معمولا برای خانم ها ابروهای نازک ( البته نه خیلی نازک) بیشتر مد شده است.

امروز سلیقه ها متفاوت شده اند و ابروهای پهن بین خانم ها هم طرفدار پیدا کرده است. اگر شما مایل هستید ظاهرتن جوان به نظر برسد مدل ابروهای پهن را می توانید انتخاب کنید. مدل ابروی نازک باعث می شود که فرم صورت زنانه به نظر برسد و با وجود اینکه صورت را باز می کند، ولی باعث زیادتر به نظر رسیدن سن شما می شود.

جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب

مدل ابرو فانتزی

مدل ابروی فانتزی هم مد شده است. دل ابروی شیطونی، مدل های هاشور، مدل ابروی شمشیری و … جزو این دسته هستند که می توانید برای تنوع از این مدل ها استفاده کنید.

چند نکته‌ی مهم

همیشه ابروها را به سمت بالا شانه کنید و مرتب کنید تا به صورت طبیعی به شکل قوس دار باشند. اگر می خواهید مدل جدیدی را امتحان کنید پس بهتر است به آرایشگاه بروید. بعد از برداشتن ابرو وازلین بمالید و از تقویت کننده استفاده کنید. اگر علاقه به تتو ندارید کافی است نواحی کم پشت ابرو را که خالی به نظر می رسد را با یک مداد تیره شده ابرو پر نمایید..
جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب

حرف آخر در رابطه با انتخاب مدل ابرو

این را فراموش نکنید که راز داشتن صورتی زیبا در هماهنگی اجزای صورت می باشد. این درست است که مدل ابرو تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری خانم ها دارد و اهمیت دادن به این موضوع هیچ عیبی ندارد، ولی باید توجه کنید که هر آنچه مد می شود بر صورت همه زیبا نیست و بهتر است مدل ارو را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید. پس اگر از شکل ابروهای خود راضی هستید و چهره شما زیبا و بدون نقص است پس نیاز نیست به سراغ مدل های جدید ابرو بروید.

بخوانید : چه مدل ابرویی به چه صورت می آید؟ +عکس

در این قسمت هم نمونه های مدل ابروی جدید پهن و نازک را مشاهده می کنید.

مدل ابروی پهن زیبا

جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب

مدل ابروی نازک

جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب

جدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذابجدیدترین مدل ابرو؛ انواع مدل ابرو دخترانه و زنانه خاص و جذاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس