پی اس وی 1-2 بارسلونا: پیروزی به لطف مسی و تیرک!


بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 پی اس وی آیندهوون را شکست بدهد.

پی اس وی 1-2 بارسلونا: پیروزی به لطف مسی و تیرک!
پنجشنبه, 08 آذر 1397 ساعت 01:24
پی اس وی 1-2 بارسلونا: پیروزی به لطف مسی و تیرک!
بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 پی اس وی آیندهوون را شکست بدهد.
به گزارش "توپ 90"، شاگردان مارک فن بومل در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند اما در نهایت این بارسا بود که به لطف درخشش لیونل مسی به پیروزی رسید.

بازی با حملات میزبان آغاز شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 4 دروازه بارسلونا روی یک ضربه آزاد باز شود اما واکنش عالی مارک آندره تراشتگن، دروازه آبی و اناری ها را نجات داد.

پس از بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما حضور به موقع مدافعان پی اس وی، موقعیت گلزنی را از آنها گرفت.

بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال می شد و هر یک به دنبال فرصتی بودند تا به گل برسند. در دقیقه 16، این پی اس وی بود که بار دیگر تا آستانه زدن گل پیش رفت اما ضربه پریرا که این بار تراشتگن را مغلوب کرد، به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه بارسا باز نشود.

در ادامه بارسایی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این برتری، به موقعیت خاصی منجر نشد. تا اینکه در دقیقه 35، روی حرکت خوب لیونل مسی، این فیلیپه کوتینیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مدافع حریف بلوکه کرد.

دو دقیقه بعد، این آرتورو ویدال بود که صاحب دو موقعیت خوب شد اما ضرباتش را دروازه بان و مدافع پی اس وی از مقابل دروازه برگشت دادند تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بازی را در دست داشتند اما در آخرین دقیقه این نیمه، باز هم این پی اس وی بود که می توانست به گل برسد ولی اما ضربه سر دی یونگ روی یک ضربه آزاد، به تیر دروازه بارسا برخورد کرد تا آبی و اناری ها با خوش شانسی، نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر