آنچلوتی: به احتمالات اهمیتی نمی‌دهم؛ باید برای پیروزی مقابل لیورپول به آنفیلد برویم؛ پاری سن ژرمن کار راحتی در بلگراد نخواهد داشت


آنچلوتی: به احتمالات اهمیتی نمی‌دهم؛ باید برای پیروزی مقابل لیورپول به آنفیلد برویم؛ پاری سن ژرمن کار راحتی در بلگراد نخواهد داشت

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://Www.tarafdari.com) در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی در خانه با نتیجه 3-1 ستاره سرخ بلگراد را مغلوب کرد...

طرفداری- در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی در خانه با نتیجه 3-1 ستاره سرخ بلگراد را مغلوب کرد با این حال صعود این تیم به دور بعدی قطعی نشد. تیم ایتالیایی در بازی آخر خود در آنفیلد برای صعود به یک تساوی مقابل لیورپول نیاز دارد. شکست 1-0 ناپولی و همچنین باخت با اختلاف دو یا بیش از دو گل، به معنی صعود لیورپول از این گروه و احتمالا حذف ناپولی خواهد بود.

پس از پیروزی مقابل ستاره سرخ، آنچلوتی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

هیچ کسی پیش از شروع بازی های انتظار نداشت در پایان هفته پنجم، بدون شکست در این گروه در صدر جدول باشیم. با این حال هنوز باید نگران باشیم. البته که لیورپول و حتی پاری سن ژرمن هم باید نگران باشند. بهتر از هر کسی می دانیم بازی در بلگراد برای هیچ تیمی آسان نیست.

فرقی ندارد حریف ما چه تیمی است؛ باید تا پایان با اراده و انگیزه بمانیم. امشب نیم ساعت آخر بازی را از دست دادیم و گل خوردیم. فوتبال ورزش عجیبی است. مردم از ما ایراد می گرفتند که چرا از روی نقطه کرنر گل نمی زنیم اما دقیقا اولین گل ما در این بازی به همین شکل حاصل شد. آمار و ارقام همیشه واقعیت را بازگو نمی کنند.

ناپولی با دریافت گل مقابل ستاره سرخ، کار خود برای صعود را سخت کرد چراکه اگر با کلین شیت و نتیجه 3-0 مقابل ستاره سرخ برنده می شد، آنوقت حتی با وجود شکست 1-0 مقابل لیورپول در آنفیلد هم ناپلی ها پس از برابر شدن شرایط دو تیم در بازی های رو در رو، به دلیل تفاضل گل بهتر صعود می کردند. اما حالا باخت 1-0 در آنفیلد به معنی حذف ناپولی است. کارلتو افزود:

هواداران خود در آنفیلد را نخواهیم داشت اما قبلا ثابت کرده ایم می توانیم لیورپول را مغلوب کنیم. نمی خواهم وارد حساب و کتاب بشوم. خیلی ساده است چون باید بدون در نظر گرفتن احتمالات، به آنجا برویم و برنده شویم. گروهی سخت و متعادل است که از همان اول می دانستم تکلیفش در پایان هفته پنجم مشخص نمی شود. این گروه به همه ثابت کرد ناپولی می تواند با هر رقیبی در سطح اروپا رقابت کند.

عملکرد ما در سری آ هم بد نبوده است. فقط کافی است به جدول نگاهی بیندازید و ببینید چه تیم های قدرتمندی پایین تر از ناپولی قرار دارند. پس کسی نمی تواند بگوید در سری آ خوب نبوده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...