اتوپلاس نوین به همه استان‌ها می‌رود


 اتوپلاس  نوین به همه استان‌ها می‌رود

در پی استقبال مشتریان از خدمت نوین شرکت بیمه نوین با عنوان اتوپلاس نوین ، فاز دوم این طرح در 9 استان دیگر عملیاتی می‌شود. پیشتر این خدمت در 8 استان کشور راه‌اندازی شده بود و به زودی در سراسر کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش بنکر (Banker)، پس از اجرای موفقیت آمیز طرح "اتوپلاس نوین" در هشت استان منتخب، از ابتدای آبان ماه سال جاری توسعه این طرح در 9 استان دیگر کلید خورده است و از این پس شهروندان شهرهای همدان، اراک، بیرجند، قم، شیراز، گرگان، ساری، تنکابن، آمل، زنجان و قزوین هم می‌توانند با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی این شرکت از مزایای ویژه و رایگان "اتوپلاس نوین" بهره‌مند شوند.

طرح "اتوپلاس" بیمه نوین با هدف توسعه و تنوع‌ بخشی خدمات بیمه‌ای مطلوب‌ و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، در دو سطح "اتوپلاس" و "اتوپلاس طلایی"، تسهیلات، پوشش‌ها و خدمات امدادی متنوعی را به صورت رایگان به دارندگان بیمه‌نامه‌های بدنه خودرو این شرکت ارائه می‌دهد.
همچنین در این طرح، در صورت بروز مشکل فنی و یا وقوع خسارت اتومبیل بیمه گذاران، خدمات ویژه و یکپارچه‌ای از سوی شرکت بیمه نوین و شریک تجاری آن ارائه می‌شود و دارندگان کارت‌های اتوپلاس با توجه به نوع کارت خود، می‌توانند از خدمات ویژه امدادی و پرداخت خسارت بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود طرح "اتوپلاس نوین" با هدف پاسخگویی به نیاز و دغدغه بیمه‌گذاران بیمه نوین از تیر ماه سال 96 در استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، گیلان، خوزستان و یزد راه‌اندازی شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت