خط و نشان پوچتینو برای بارسلونا!


پوچتینو که شاگردانش دیشب در ورزشگاه ومبلی موفق شدند اینتر را با نتیجه‌ی 1-0 و با گل دقیقه‌ی هشتاد اریسکن دانمارکی که به عنوان یار تعویضی روانه‌ی میدان شده بود شکست دهند بعد از بازی گفت این پیروزی وضعیت و دینامیزم گروه را تغییر داده و در آستانه‌ی آخرین بازی‌های مرحله‌ی گروهی که تاتنهام در آن باید به مصاف بارسلونا برود امید به صعود را بین شاگردانش...

خط و نشان پوچتینو برای بارسلونا!

پوچتینو: ایمان داریم که می‌توانیم بارسا را شکست دهیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۱
خط و نشان پوچتینو برای بارسلونا!

مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی ۱-۰ شاگردانش مقابل اینتر گفت بازیکنان تاتنهام با این پیروزی نشان دادند که می‌توانند از مرحله‌ی گروهی چمپیونزلیگ صعود کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پوچتینو که شاگردانش دیشب در ورزشگاه ومبلی موفق شدند اینتر را با نتیجه‌ی ۱-۰ و با گل دقیقه‌ی هشتاد اریسکن دانمارکی که به عنوان یار تعویضی روانه‌ی میدان شده بود شکست دهند بعد از بازی گفت این پیروزی وضعیت و دینامیزم گروه را تغییر داده و در آستانه‌ی آخرین بازی‌های مرحله‌ی گروهی که تاتنهام در آن باید به مصاف بارسلونا برود امید به صعود را بین شاگردانش افزایش داده است.

پیروزی دیشب تاتنهام مقابل اینتر به این معنا است که روز ۱۱ دسامبر که سفیدپوشان لندنی برای بازی با بارسا به شهر بارسلونا سفر خواهند کرد تنها یک پیروزی برای صعود آنها به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی کافی است، فارغ از هر نتیجه‌ای که اینتر در مقابل آیندهوون بدست بیاورد. پوچتینو دیشب بعد از پیروزی تیمش مقابل اینتر گفت:” حالا شرایط به گونه‌ای تغییر کرده که سرنوشت ما در دست خودمان است. اگر بتوانیم در بارسلونا پیروز شویم، به مرحله‌ی بعد صعود خواهیم کرد. البته شکی نیست که این کار بسیار سخت و دشوار خواهد بود. ما باید از غرور بی‌جا پرهیز کنیم و برای پیشرفت و بهتر شدن تیم تلاش کنیم”.

پوچتینو در ادامه گفت:” در فوتبال همه چیز ممکن است. ما برای بارسا احترام زیائی قائلیم. آنها یکی از بهترین تیمهای اروپا هستند و بازیکنان بی‌نظیری دارند. برای همین بازی خیلی سختی خواهد بود. ولی ما ایمان و باور داریم که می‌توانیم در آن بازی پیروز شویم”.

پوچتینو در ادامه‌ی مصاحبه‌اش بعد از بازی مقابل اینتر گفت:” باید در مقابل بارسا در سطح عالی بازی کنیم و از تمام توان‌مان مایه بگذاریم و خودمان را نشان بدهیم. برای اینکه بتوانیم در مقابل بارسا نتیجه بگیریم به بازیکنانی نیاز داریم که خسته نباشند، ذهن‌شان آرام باشد و البته مصدوم نباشند. باید برای رسیدن به این شرایط، تیم را درست مدیریت کنیم و از استراتژی گردشی برای استفاده از بازیکنان‌مان بهره بگیریم. شرایط خیلی سخت است. هر سه روز یکبار بازی کردن برای هر تیمی دشوار است”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022