دایی: بازی با استقلال خوزستان بهترین فرصت برای بازگشت به لیگ است/ به دعوای کی‌روش - برانکو دامن نزنید


دایی: بازی با استقلال خوزستان بهترین فرصت برای بازگشت به لیگ است/ به دعوای کی‌روش - برانکو دامن نزنید

سرمربی سایپا در مورد تقابل با استقلال خوزستان صحبت کرد.

سرمربی سایپا در مورد تقابل با استقلال خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا در هفته چهاردهم بازی می‌کنیم چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم با پدیده خوب بازی نکردیم باید به لیگ برگردیم بهترین فرصت بازی فردا است.

وی ادامه داد: استقلال خورستان تیم قابل احترامی است تیمی است که از پایین جدول خودش را جدا کرده اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که اکثر تیم‌ها دارند جایگاه تیمی‌اش را از دست داده است.ما با داشته‌هایمان بهترین بازی‌مان را مقابل این تیم انجام می‌دهیم و می خواهیم که پیروز شویم.

وی در مورد اینکه سایپا 6-7 بازیکن مصدوم دارد و در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند خوب ظاهر شود، گفت: مطمئنا ما براساس بضاعت مالی‌مان یارگیری‌کرده‌ایم خیلی از بازیکنان را که خواستیم نتوانستیم بگیریم خیلی از بازیکنانی را که می‌خواستیم نتوانستیم بگیریم با همین بازیکنانی که داریم بازی می‌کنیم و خیلی خوب کار کردند مصدومیت و محرومیت خیلی به تیم ما لطمه زد مخصوصا مصدومیت 4-3 بازیکنمان مطمئنا با مدیریت باشگاه صحبت کردیم و می‌خواهیم نقاط ضعف را پوشش دهیم و بهترین تصمیم را بگیریم و یک تیم خوب و شایسته را راهی پلی آف و سپس لیگ قهرمانان آسیا بکنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد کشمکش بین مربیان کی‌روش و برانکو گفت: تمامی این چالش‌ها به ضرر تیم‌های باشگاهی و تیم ملی است متاسفانه شما عزیزان هم به این چالش‌ها دامن می‌زنید متاسفانه آتش‌بیار معرکه شما می‌شوید و این مسائل انعکاس می‌دهید.مربی تیم ملی وظیفه ای جدا دارد و مربی باشگاهی هم وظیفه‌اش جدا همه باید جایگاهمان را بدانیم برای موفقیت اول از همه باید احترام متقابل را حفظ کرد اگر حرمت‌ها شکسته شود نه باشگاه موفق می‌شود و نه تیم ملی.

وی درمورد وضعیت رضا اسدی گفت: متاسفانه بهترین پزشکان ما هم نتوانستند روش درستی برای درمان ایشان انتخاب کنند تا ایشان را عمل کنند تا او بتواند به میدان برگردد متاسفانه کسی نگفت که در ایران می‌توانیم اسدی را درمان کنیم. من امروز با آلمان صحبت می‌کنم و پرونده این بازیکن را برای دکتر سابق تیم ملی آلمان که آن زمان هم دکتر تیم ما بود می‌فرستم در امارات هم دکتر خوبی پیدا کرده‌ایم امیدوارم در تعطیلات نیم فصل درمان اسدی انجام شود و این بازیکن در نیم فصل دو بتواند به ما کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...