سید جلال: بازیکنان ما پر پر شدند


کاپیتان پرسپولیس معتقد است بالا رفتن مصدومان تعداد مصدومان این تیم، آنها را حتی در صورت جذب بازیکن دچار مشکل می‌کند.

سید جلال: بازیکنان ما پر پر شدند
پنجشنبه, 08 آذر 1397 ساعت 18:12
سید جلال: بازیکنان ما پر پر شدند
کاپیتان پرسپولیس معتقد است بالا رفتن مصدومان تعداد مصدومان این تیم، آنها را حتی در صورت جذب بازیکن دچار مشکل می‌کند.
به گزارش "توپ 90"، سید جلال حسینی با بیان اینکه بازی سختی مقابل ماشین‌سازی داشتیم، اظهار کرد: به دوستان گفتم متاسفانه دیدار با پیکان ما را خسته و کوفته کرد؛ الان مصدومان ما را می‌بینید؛ شاید بعضی‌ها می‌گویند همین بازیکنان در دیدارهای آسیایی به میدان رفتند ولی واقعیت اینطور نیست.

او ادامه داد: برخی نفرات ما که در همه مسابقات حضور دارند تحت فشار هستند، آسیب دیدند و خسته شدند؛ تعداد مصدومان ما بالا رفته و بعد از دیدار سختی که برابر تراکتورسازی داشتیم و انرژی زیادی گذاشتیم، امروز هم در چنین شرایطی مسابقه دادیم؛ ماشین‌سازی تیم خیلی خوب و کاملی بود؛ بچه‌های ما هم خوب جنگیدند؛ با تجربه‌ها و جوانان توانستیم در کنار هم گروه خوبی تشکیل دهیم و سه امتیاز ارزشمند کسب کنیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: بچه‌ها خیلی زحمت می‌کشند و کار سختی است؛ اینکه نتایج غیر قابل انتظار بوده درست است؛ فقط یک مشکلی وجود دارد که کسی به آن توجهی ندارد؛ چند مصدوم دادیم؟

سید جلال عنوان کرد: حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، شایان مصلح، سیامک نعمتی و ... رفتند؛ همه تیم‌ها چنین شرایطی دارند ولی اینکه بازیکنان ما به ۷-۶ ماه بعد رفتند، هر لحظه ممکن است به مشکل بخوریم؛ با اینکه قرار است چهار بازیکن بگیریم، ولی بیشتر نفرات ما پر پر شدند!

او درباره اتفاقات پایان دیدار با ماشین‌سازی که منجر به حواشی شد، گفت: امیدوار هستم دیگر چنین مسائلی رخ ندهد؛ امید عالیشاه نباید آن کار را انجام می‌داد ولی متاسفانه تنش‌های خیلی زیاد شده وکنترل هم از زمین و سکوها خارج شده است؛ متاسفانه در همه شهرها تنش زیادی به وجود می‌آید و نیاز است تا آقایان و مسؤولان کاری انجام دهند.

کاپیتان پرسپولیس اظهار کرد: هر کسی، هر طوری که دلش می‌خواهد صحبت می‌کند و کسی با او برخوردی انجام نمی‌دهد؛ امیدوار هستم این مسائل هرچه زودتر تمام شود؛ جا دارد از نیروی انتظامی تشکر کنم؛ کارشان سخت شده است؛ امروز هم در تبریز زحمت کشیدند؛ به‌عنوان یک بازیکن باید بگویم که بازیکنان و تماشاگران مقصر هستند ولی مسؤولان نیز همینطور نشستند و نه تصمیمی می‌گیرند و نه کاری انجام می‌دهند.

کاپیتان پرسپولیس یادآور شد: همه تماشاگران در تمام شهرها با هم درگیر شدند و بیشتر هم می‌شود؛ آقایان هم همینطور نشتند و برای آنها مهم نیست که مردم با یکدیگر دعوا می‌کنند، کتک می‌خورند و برخوردهای زشتی با آنها و بازیکنان می‌شود؛ متاسفانه الان تماشاچی و بازیکن کاری انجام دهد، محروم می‌شود ولی انگار با این کار همه چیز حل است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا