شایعه رسانه ها تکذیب شد ؛ برانکو به این تیم نمی رود


باشگاه چونبوک موتورز کره جنوبی رسما اعلام کرد که ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی را به عنوان سرمربی جدیدش در فصل آینده انتخاب کرده است. پیش از این برخی از رسانه‌های کره مدعی شده بودند که این باشگاه با برانکو ، سرمربی پرسپولیس برای هدایت این تیم وارد مذاکره شده بود. برانکو ایوانکوویچ (به کرواتی: Branko Ivanković) (زاده 28 فوریه 1954، کرواسی) بازیکن...

شایعه رسانه ها تکذیب شد ؛ برانکو به این تیم نمی رود

برانکو به چونبوک نمی‌رود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۱
شایعه رسانه ها تکذیب شد ؛ برانکو به این تیم نمی رود

باشگاه چونبوک موتوز کره جنوبی اعلام کرد که سرمربی پرتغالی هدایت این تیم را برعهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه چونبوک موتورز کره جنوبی رسما اعلام کرد که ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی را به عنوان سرمربی جدیدش در فصل آینده انتخاب کرده است. پیش از این برخی از رسانه‌های کره مدعی شده بودند که این باشگاه با برانکو ، سرمربی پرسپولیس برای هدایت این تیم وارد مذاکره شده بود.

برانکو ایوانکوویچ (به کرواتی: Branko Ivanković) (زاده ۲۸ فوریه ۱۹۵۴، کرواسی) بازیکن سابق و مربی فوتبال کروات است. برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. او هم‌اکنون هدایت تیم پرسپولیس را به عنوان سرمربی برعهده گرفته‌است، همچنین او در شانزدهمین و هفدهمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس به قهرمانی دست یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟