معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان


معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش، موسی دادی زاده به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.

معرفی مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگانبه گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز خلیج فارس، معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب رسیده و بزودی در صحن دولت مطرح می‌شود.
امیر علی نعمت الهی افزود: جوانگرایی در عرصه مدیریتی استانی و کشوری از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است
وی گفت: بزودی با سفر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تفاهمنامه‌ای برای ساخت مدارس جدید در هرمزگان امضاء می‌شود.
نعمت الهی گفت: تامین نیروی انسانی مورد نیاز هرمزگان نیز در اولویت وزارت آموزش و پرورش است.
استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در دوسال گذشته آموزش و پرورش استان ارتقا یافته است.
فریدون همتی گفت: مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان شایسته سالاری را در دستور کار خود قرار دهد و دخالت هیچ فرد و نهادی در حوزه تخصصی آموزش و پرورش را نپذیرد.
استاندار هرمزگان گفت: برای ساخت ۲۰۰ مدرسه تا مهر سال آینده با همت و حمایت صنایع، خیرین و دستگاه‌های استان و حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در استان برنامه ریزی شده است.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش نباید سیاسی و وابسته به جریان‌های سیاسی باشد.
ایت ا... نعیم ابادی گفت:آموزش و پرورش باید عزت و استقلال سیاسی و اقتصادی را به نسل‌های آینده آموزش دهد.
حجت الاسلام ذوالقدر نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مدارس تخریبی در استان بسیار زیاد است و برای نوسازی این مدارس باید برنامه ریزی شود.
حسین هاشمی تختی دیگر نماینده مردم هرمزگان نیز در این مراسم گفت: باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب سه عرصه تعلیم، تزکیه و ورزش در آموزش و پرورش مورد توجه باشد.
ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نشان دادکه ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی در هرمزگان وجود دارد و باید از این نیرو‌ها بخوبی استفاده شود.
احمد مرادی دیگر نماینده مردم هرمزگان نیز در این مراسم گفت: مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان بدهکار و وامدار هیچ جریان و فردی نیست و باید با استقلال کامل از فرصت مدیریتش برای ارتقای آموزش و پرورش استان استفاده کند.
موسی دادی زاده مدیر کل جدید آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: بسط و توسعه عدالت آموزشی، برقراری توازن بین شاخه‌ها و رشته‌های آموزشی و توسعه دین باوری میان دانش آموزان از اولویت‌های آموزش و پرورش هرمزگان است
وی گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هنرستان ها، جذب دانش آموزان ترک تحصیل کرده نیز در اولویت کاری آموزش و پرورش هرمزگان است.
دانش هاشمی پور از تیرماه سال ۹۵ سکاندار آموزش و پرورش هرمزگان بود و موسی دادی زاده نیز تا پیش از این معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...