استقرار پزشک متخصص در برخی بیمارستانهای کم برخوردار استان کرمان


استقرار پزشک متخصص در برخی بیمارستانهای کم برخوردار استان کرمان

پزشکان متخصص بزودی در بیمارستانهای قلعه گنج ،رودبارجنوب و منوجان مستقر می شوند .

به گزارش خبر گزاری صداوسیما معاون پارلمانی وزارت بهداشت ،درمان و اموزش پزشکی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از بیمارستان قلعه گنج گفت : هفته های اینده پزشک متخصص در حوزه های کم خونی ،تالاسمی ،زنان و جراحی عمومی و بیهوشی در این بیمارستان به بیماران خدمات ارائه خواهند کرد و پزشک متخصص دربیمارستان های رودبار جنوب و منوجان هم به زودی مستقر می شوند.استقرار پزشک متخصص در برخی بیمارستانهای کم برخوردار استان کرمان

دکتر ابراهیم گلمکانی همچنین از راه اندازی شش دستگاه دیالیز دربیمارستان قلعه گنج خبر داد وافزود با ایجاد این دستگاهها بیماران دیالیزی قلعه گنج از مراجعه به کهنوج بی نیاز شدند

بگفته وی یک مرکز درمان بستر در آینده نزدیک در شهرستان فاریاب افتتاح می شود

همچنین معاون پارلمانی وزیر بهداشت ورییس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از طرحهای بهداشتی - درمانی و بیمارستان‌ کهنوج بازدید کردند.

معاون پارلمانی وزیر بهداشت در این بازدید گفت: فاز LDR بیمارستان ۱۲فروردین کهنوج آماده افتتاح است وبخش کلینیک مراقبت های ویژه نوزادان NICU ٬اورژانس و ICU(بخش مراقبتهای ویژه) در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

طرحهای بهداشتی و درمانی بیمارستان منو جان هم مورد بازدید معاون پارلمانی وزیر بهداشت ورئیس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

معاون پارلمانی وزارت بهداشت در بازدید از بخش اطفال بستری مردان و زنان، درمانگاه، اورژانس، دیالیز، زایشگاه در منوجان گفت: ساخت اورژانس، کلینیک تخصصی و زایشگاه از منابع وزارت بهداشت و درمان تامین اعتبار و اعتبارساخت ساختمان دیالیز و تالاسمی از طریق خیرین سلامت تامین می شود.
دکتر ابراهیم گلمکانی از جذب نیروهای بومی شامل پرستار، ماما، آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل سال آینده در بیمارستان منوجان خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی