تنها شهرآورد فوتسال ایران در ساوه؛شیرین همچون سن ایچ


تنها شهرآورد فوتسال ایران در ساوه؛شیرین همچون سن ایچ

ساوه - ایرنا - تنها شهرآورد فوتسال لیگ برتر ایران در ساوه همچون دیدار رفت با شیرینی کام یاران جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ همراه شد.

به گزارش ایرنا، در جریان هفته هجدهم این رقابت ها در دیداری که از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه سالن فجر ساوه بین تیم های شهرداری و سن ایچ برگزار شد با نتیجه چهار بر یک به نفع سن ایچ پایان یافت.
نیمه اول این دیدار بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید ولی در نیمه دوم این تیم شهرداری بود که توسط «ابراهیم حسینی» گلزن هفته های اخیر خود به گل رسید تا امیدها برای بالارفتن این تیم از قعر جدول بر روی شانه های همشهری خود افزایش یابد.
اما سن ایچی ها خیلی زود نبض بازی را با پاس های کوتاه و حرکت های ترکیبی در دست گرفتند و بالاخره روی اشتباه دروازه بان و مدافعان شهرداری در دفع توپ و در یک شروع مجدد «محمد جامع» موفق شد گل مساوی را وارد دروازه شهرداری کند.
روند برتری یاران سن ایچ در ادامه بازی هم تداوم یافت و آنان توانستند سه بار دیگر توپ را وارد دروازه میزبان کنند.
«رضا اسپندار» و «مهدی کریمی» (2 گل) گل های بعدی تیم سن ایچ را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب امتیازات بازی، شمار اندوخته های خود را در جدول رقابت های لیگ برتر به عدد 28 برسانند و در رده پنجم قرار بگیرد.
اما شهرداری که دست خالی این میدان را ترک کرد همچنان با هشت امتیاز از 18 بازی در رده سیزدهم که هفته های طولانی در این رده جا خوش کرده، باقی ماند.
در هفته نوزدهم این رقابت ها که یکشنبه هفته آینده (18 آذر) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، تیم شهرداری باید در مشهد به مصاف فرش آرا برود و سن ایچ نیز در ساوه میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.
این دیدار که با استقبال گسترده تماشاگران ساوجی همراه شد، همانند مسابقه هفته پیش توسط شبکه استانی آفتاب سیمابه صورت مستقیم پوشش تصویری داده شد.
6539/6013/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟