مدافع حرمی که دو شغله بود +عکس


مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «میثم نجفی» با سخنرانی حجت الاسلام «سید حسن مومنی» و مداحی حاج «حسین هوشیار» جمعه 9 آذر در ورامین برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان: مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «میثم نجفی» با سخنرانی حجت الاسلام «سید حسن مومنی» و مداحی حاج «حسین هوشیار» جمعه ۹ آذر در ورامین برگزار می‌شود.

مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «میثم نجفی» جمعه ۹ آذر برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «سید حسن مومنی» و مداحی حاج «حسین هوشیار» در روز جمعه ۹ آذرماه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورامین، مهدیه ولایت واقع در زیباشهر انتهای خیابان ۱۲ متری ولیعصر برگزار خواهد شد.

مدافع حرمی که دو شغله بود +عکس


«شهید میثم نجفی» از نیرو‌های تکاور سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ بود که در سال ۱۳۶۷ متولد شد. او در ۲۱ سالگی ازدواج کرد و تنها دختر او با نام «حلما» ۱۷ روز بعد از شهادتش چشم به جهان گشود.

این شهید مدافع حرم در روز ۱۲ آذر ۱۳۹۴ هم‌زمان با اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شهادت رسید.

«زهره نجفی» همسر این شهید مدافع حرم در خصوص ویژگی‌های اخلاقی همسرش می‌گوید: اخلاق آقا میثم در بیرون و داخل منزل یکی بود. خیلی شوخ طبع بود و سر به سر همه می‌گذاشت. خیلی شلوغ بود و همیشه در منزل شعر و آواز می‌خواند. یادم هست یکبار که می‌خواستم نماز بخوانم، گفتم: «چقدر سر و صدا می‌کنی! کمی آرام باش»، چون شلوغ می‌کرد و تمرکز نداشتم. با خنده گفت: «زهره! روزی بیاید آنقدر خانه ساکت باشد که بگویی‌ای کاش سروصدا‌های میثم بود».

مدافع حرمی که دو شغله بود +عکس


وی همچنین در خصوص شغل دوم همسرش نیز می‌گوید: وقتی میثم به سوریه رفت و شهید شد، من باردار بودم. به من گفته بود می‌خواهد به سوریه برود. ناراحت بودم به خصوص به دلیل وضعیتی که داشتم برایم سخت بود که از او دور باشم. از روزی که متوجه شد می‌خواهد پدر شود رفت سر کار و شغل دوم پیدا کرد. من بیشتر منزل مادرم بودم، چون آخر شب به منزل می‌آمد و برایم سخت بود. می‌گفتم: «آقا میثم! در خانه بمان. من دوست ندارم مرد خانه دیر برگردد.»، ولی او می‌گفت: «بالاخره باید روزی برسد که نبودن‌ها را تحمل کنی.» دوست نداشت خانه بماند و یا به خاطر بحث مالی دستش را جلوی کسی دراز کند. می‌گفت: «بچه روزی می‌خواهد. باید به فکر آینده او باشم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما