به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بهزاد خداویسی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه مشغول بازی در سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی است درباره این مجموعه که برای شبکه سه سیما ساخته می شود، گفت: چند ماهی است که درگیر این سریال هستم و همچنان هم برای ایفای نقش باید در لوکیشن های کار حضور پیدا کنم.

خداویسی که شهریور ماه امسال با یک فیلم سینمایی در سومین جشنواره فیلم «سلامت» حضور یافته بود درباره این فیلم توضیح داد: یک سال و نیم درگیر ساخت فیلم سینمایی «دختران زمستان» بودم که خوشبختانه نمایش آن در جشنواره فیلم سلامت با استقبال خوبی رو به رو شد و حتی در یک سانسی که به فیلم من تعلق داشت تمام صندلی های سالن پر شده بود.

به گفته این بازیگر، هامون سیدی، امیر همتی، مهتاب ثروتی و عقیل بهرامی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مشغول بازی در «ستایش 3» هستم

این کارگردان در بخش دیگر صحبت هایش و در پاسخ به اینکه فیلمنامه هایی که به وی پیشنهاد می شود چه کیفیتی دارند، بیان کرد: پیشنهادهایی برای بازی دارم اما گاهی فیلمنامه خوب است و پول نیست و گاهی پول هست اما فیلمنامه خوب نیست و به نوعی کم پیش می آید که شرایط برای کار در تلویزیون فراهم باشد به همین دلیل ترجیح می دهم چندان در تلویزیون کار نکنم.

وی با اشاره به اینکه علاقه دارد در کارهای متفاوت بازی کند و دچار کلیشه نشود، افزود: درست است که از نظر مخاطب تلویزیون قابل مقایسه با شبکه نمایش خانگی نیست اما متاسفانه از نظر مالی وضعیت خوبی در تلویزیون شاهد نیستیم و همین مساله موجب آن شده است تا خیلی از بازیگران قید بازی در سریال ها را بزنند.

این بازیگر وکارگردان فیلم کوتاه در پایان درباره تفاوت های بازیگری و کارگردانی گفت: کارگردانی مسئولیت بسیار سنگین تری دارد و نمی توان آن را با بازیگری مقایسه کرد. کارگردان مثل رهبر ارکستر است اما بازیگر مانند یکی از اعضای آن ارکستر. در بازیگری هنرمند یک یا دو ماه و یا در نهایت سه ماه درگیر یک پروژه است اما کارگردان باید کل یک پروژه را زیرنظر داشته باشد و نظارت کند.