چارلز لکلرک تحت تمرینات “خیلی خاص” فراری


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک معتقد بود که چهارشنبه برای او “بسیار احساسی” بوده و در تمرینات ابو ظبی تمام تلاشش را کرد چراکه حالا برای تیم فصل آینده خود رانندگی می کند. در روز اول تست لاستیک های پیرلی، لکلرک پشت فرمان قرار نگرفت و فقط توانست اول شدن هم تیمی سال آینده خود را تماشا کند اما روز دوم تست ها شرایط فرق کرد و او موفق شد رکورد سباستین فتل...

فرمول یک ایرانچارلز لکلرک معتقد بود که چهارشنبه برای او “بسیار احساسی” بوده و در تمرینات ابو ظبی تمام تلاشش را کرد چراکه حالا برای تیم فصل آینده خود رانندگی می کند.

در روز اول تست لاستیک های پیرلی، لکلرک پشت فرمان قرار نگرفت و فقط توانست اول شدن هم تیمی سال آینده خود را تماشا کند اما روز دوم تست ها شرایط فرق کرد و او موفق شد رکورد سباستین فتل را بشکند و در جایگاه نخست قرار بگیرد.

او 135 دور زد که سریع ترین آن ها 1:36.450 بوده که با لاستیک های “compound 5” یا همان هایپرسافت های 2019 پیرلی به ثبت رسیده است.

این اولین باری نیست که لکلرک پشت فرمان SF71H قرار گرفته اما این راننده 21 ساله می گوید این خاص ترین تمرین او با فراری بوده است و حالا می داند که این تست ها برای آمادگی هرچه بیشتر تیم و البته خودش است.

البته که این تمرین ها برای من خاص هستند، چراکه این اولین باری است که من در ماشینی قرار می گیرم که می دانم فصل آینده با آن رقابت خواهم کرد. منطقی است که این تمرینات برای من خیلی خاص باشد. همه می دانند که من در این شرایط هستم و البته تیم هم کاملا از این موضوع آگاه است. همه چیز تغییر کرده اما من بسیار خوش حالم. امروز برای من بسیار احساسی بوده.

چارلز لکلرک تحت تمرینات “خیلی خاص” فراریچارلز لکلرک تحت تمرینات “خیلی خاص” فراری کیمی رایکونن – تست ابوظبی 2018

با وجود خرسندی چارلز از جایگاه نخست، او می داند که تمرینات ابو ظبی بیشتر برای تست لاستیک های پیرلی بوده تا ثبت یک زمان سریع.

من همیشه دوست دارم بهترین عملکرد را از خودم به نمایش بگذارم و اینکه برای چه تیمی رانندگی می کنم روی این موضوع تاثیر گذار نیست.

اما امروز تمرکز روی فهمیدن بهتر لاستیک ها بوده تا به نمایش گذاشتن عملکردم. ما روی تست لاستیک ها تمرکز کردیم و من به هیچ وجه با این کار مشکلی ندارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری