نسخه بلوری فیلم Venom به همراه بخش‎های ویژه در ماه دسامبر منتشر می‎شود


نسخه بلوری فیلم Venom به همراه بخش‎های ویژه در ماه دسامبر منتشر می‎شود

بر خلاف دریافت‎ نقدهای منفی از اکثر منتقدین فیلم Venom با حضور بازیگر محبوبش تام هاردی، در باکس آفیس جهانی فروش خارق‎العاده‎ای را تجربه کرده است. فیلم Venom تا به اینجای کار با فروش 800 میلیون دلاری در سراسر دنیا به یکی از پرفروش‎ترین عناوین سال 2018 بدل شده است. نسخه خانگی اسپین‎آف مرد عنکبوتی قبل از تعطیلات امسال منتشر می‎شود. نسخه اچ‎دی و...

بر خلاف دریافت‎ نقدهای منفی از اکثر منتقدین فیلم Venom با حضور بازیگر محبوبش تام هاردی، در باکس آفیس جهانی فروش خارق‎العاده‎ای را تجربه کرده است.

فیلم Venom تا به اینجای کار با فروش 800 میلیون دلاری در سراسر دنیا به یکی از پرفروش‎ترین عناوین سال 2018 بدل شده است. نسخه خانگی اسپین‎آف مرد عنکبوتی قبل از تعطیلات امسال منتشر می‎شود. نسخه اچ‎دی و دیجیتال این فیلم در تاریخ 11 دسامبر و نسخه بلوری و دی‎وی‎دی آن در تاریخ 18 دسامبر منتشر خواهند شد. نسخه خانگی فیلم Venom شامل بخش‎های ویژه و سکانس‎ها حذف شده است که در ادامه مطلب به شرح آن‎ها خواهیم پرداخت.

در این فیلم ادی براک که یک خبرنگار است سعی دارد کارلتون دریک، تاسیس‎کننده‎ی بدنام و با استعداد موسسه لایف، را رسوا کند. موقعی که براک در حال بررسی یکی از آزمایش‎های دریک است بدن او با یک موجود فضایی به نام ونوم تماس پیدا می‎کند که به او قدرت و استقامت فرا انسانی می‎دهد. ونوم پیچیده، تاریک و تغذیه‎کننده از خشم است و سعی می‎کند این قابلیت‎های جدید را که برای ادی بسیار جذاب هستند کنترل کند. از جمله ستاره‎های این فیلم می‎توان به «تام هاردی» (Tom Hardy) «میشل ویلیامز» (Michelle Williams) «ریز احمد اسکات هیز» (Riz Ahmed Scott Haze) «رید اسکات» (Reid Scott) و «وودی هرلسون» (Woody Harrelson) اشاره کرد.

بخش‎های اضافی نسخه بلوری فیلم Venom شامل موارد زیر است:

Venom Mode: وقتی این مود را انتخاب کنید در طول مشاهده فیلم پنجره‎هایی برای شما باز می‎شوند که اطلاعاتی درباره ارتباط فیلم Venom با کامیک بوک‎های آن به شما می‎دهد و اسراری را فاش می‎کند که حتی طرفداران گرم و سرد روزگار چشیده ونوم متوجه آن‎ها نشده‎اند.

Deleted Extended Scenes: این سکانس‎های حذفی و اضافی به طرفداران این فیلم چیزی بیشتر از صحنه‎های اکشن زیبایی که در سینماها دیده‎اند ارائه می‎دهد.

Ride to Hospital: ونوم و ادی یک سفر کوتاه به بیمارستان خواهند داشت.

Car Alarm: بیایید به این که ونوم از آژیر ماشین‎ها خوشش نمیاید بسنده کنیم.

San Quentin: صحنه‎ها و سکانس‎هایی که بعد از لیست طولانی عوامل و بازیگران فیلم در سن کونتین نشان داده می‎شوند.

From Symbiote to Screen: مستندی کوتاه درباره تاریخچه ونوم در کامیک‎ها و سفرش به صفحه‎ی بزرگ سینماها. مصاحبه‎هایی با «آوی آراد» (Avi Arad) «مت تلماک» (Matt Tolmach) «روبن فلیشر» (Ruben Fleischer) «الیور شول» (Oliver Scholl) و مهم‎تر از همه کارگردان و طرفدار کامیک‎های ونوم یعنی «کوین اسمیت» (Kevin Smith) در این بخش به نمایش در می‎آیند.

The Lethal Protector in Action: با عوامل تولید فیلم به پشت صحنه بروید و راز بدلکاری‎های روی موتورسیکلت‎ها، بدلکاری‎های سیمی و دِرون‎ها را بفهمید.

Venom Vision: نگاهی به این موضوع داشته باشید که روبن فلیشر چگونه تصمیم به ساخت این فیلم گرفت، تیمش را گرد هم آورد و ونوم را به واقعیت نبدیل کرد. تکه‎هایی از مصاحبه‎ها با بازیگران و عوامل فیلم و خود فلیشر در این بخش در اختیار طرفداران قرار می‎گیرد.

Designing Venom: طراحی و خلق کردن ونوم یکی از بزرگ‎ترین چالش‎های پیش روی هنرمندان جلوه‎های ویژه این فیلم بود، آن‎ها را در مسیر پرمخاطره‎شان همراهی کنید.

Symbiote Secrets: اگر حتی به اندازه یک پلک زدن حواستان از فیلم پرت چیز دیگری شود ممکن است نکات ریز آن را از دست بدهید. در این بخش از ارتباط‎های مخفی که در طول فیلم وجود دارند لذت ببرید.

Eight Select Scenes Pre-Vis sequences: از توسعه و پیشرفت جلوه‎های ویژه، نمایشنامه‎ها و شرح مبارزه‎ها در هر مرحله از ساخت فیلم و مقایسه آن‎ها با فیلم نهایی لذت ببرید.

“Venom” by Eminem: موزیک ویدیو آهنگ ونوم که توسط رپر محبوب، امینیم، برای این فیلم ساخته شده است.

“Sunflower” by Post Malone, Swae Lee»: آهنگی از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse که توسط پست مالون ساخته شده است.

Spider-Man: Into the Spider-Verse Sneak Peek: نگاهی مختصر به انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

فیلم Venom از چیزی که انتظار انتشارش را داشتیم پیشی گرفته است و گزارس‎هایی جنجالی راجع به این موضوع منتشر شده‎اند. فلیشر و هاردی هر دو اعلام کرده‎اند که قصد داشتند فیلمی با درجه‎بندی R بسازند. با این حال منابع دیگری گفته‎اند که این فیلم هرگز قرار نبود وارد محدوده فیلم‎های ترسناک شود. شاید بخش‎های اضافی که در بالا ذکر کردیم به خصوص پشت صحنه این فیلم بتواند به ما در فهم حقیقت کمک کند. لذت دیدن صحنه‎های زیبایی که به نسخه نهایی فیلم راه پیدا نکردند را از دست ندهید.

نظر شما درباره فیلم Venom چیست؟ آیا نظر منتقدان درباره این فیلم را قبول دارید یا این فیلم را یک شاهکار تکرار نشدنی می‎دانید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نسخه بلوری فیلم Venom به همراه بخش‎های ویژه در ماه دسامبر منتشر می‎شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)