زویی دویچ به فیلم Zombieland 2 پیوست


زویی دویچ به فیلم Zombieland 2 پیوست

در فیلم Zombieland 2 شخصیت‌های اصلی قسمت قبلی حضور خواهند داشت، اما این فیلم بر روی ستاره Everybody Wants Some!!، زویی دویچ برای یک شخصیت جدید دست گذاشته است. بر طبق گزارشات او در نقش معشوقه بازیگر نقش اول، جس آیزنبرگ در نقش کلومبوس، بازی خواهد کرد. سایت Deadline، فیلم Zombieland 2 را این‌گونه توصیف می‌کنند: ” در بین این آشفتگی مضحک که از کاخ...

در فیلم Zombieland 2 شخصیت‌های اصلی قسمت قبلی حضور خواهند داشت، اما این فیلم بر روی ستاره Everybody Wants Some!!، زویی دویچ برای یک شخصیت جدید دست گذاشته است. بر طبق گزارشات او در نقش معشوقه بازیگر نقش اول، جس آیزنبرگ در نقش کلومبوس، بازی خواهد کرد.

سایت Deadline، فیلم Zombieland 2 را این‌گونه توصیف می‌کنند:

” در بین این آشفتگی مضحک که از کاخ سفید و هارتلند سرچشمه می‌گیرد، زامبی‌های قاتل باید با بسیاری از گونه‌های جدید زامبی که از فصل یک تکامل یافتند و همچنین انسان‌های نجات یافته، رودر رو شوند.”

به جز آیزنبرگ، وودی هرلسون، اما استون، و ابیگیل برزلین نیز در این فیلم نقش‌های خود را ادامه خواهند داد. در سال ۲۰۰۹ فیلم Zombieland بسیار موفق بود و توانست بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان، با بودجه‌ای کمتر از ۲۵ میلیون دلار، کسب کند. در سال بعد با آغاز فیلم The Walking Dead در شبکه AMC، زیر مجموعه‌ای از ژانر زامبی آغاز شد و باعث شد بینندگان از نبودن ادامه‌ای برای فیلم Zombieland تعجب کنند. در سال ۲۰۱۳ نسخه‌ای آزمایشی برای سریال تلویزیونی Zombieland آغاز شد، اما استودیو Amazon این سریال را برای پخش انتخاب نکرد.

فیلم Zombieland 2 این فیلم علاوه بر بازگشت بازیگر‌ها، نویسندگان، رت ریس و پاول ورنیک، و کارگردان، روبن فلیشر، نیز به کار خود ادامه خواهند داد. فلیشر اخیرا در مصاحبه‌ای با ComicBook.com گفت:

“دلیلی که ما دوباره می‌خواهیم این کار را انجام بدهیم، علاقه شدید ما به دنیای سینما است. به نظرم با ساخت این فیلم، همه ما،مخصوصا خودم که اولین تجربه کاری‌ام بود، توانستیم خودمان را محک بزنیم. اما فکر می‌کنم برای اما استون و جس آیزنبرگ فیلمی مهم برای تکاملشان بود. وودی تعریف بسیاری از من کرد. وقتی پشت تلفن با او حرف می‌زدم گفت بین همه فیلم‌هایی که داشته، خاطره مورد علاقه‌اش مربوط به ساخت فیلم Zombieland بود.”

با وجود صبر ده ساله‌ طرفداران برای قسمت دوم این فیلم فلیشر قول داد که این صبر ارزشش را دارد.

کارگردان اعتراف کرد:

” به نظرم همه ما این حس نوستالژی را برای ساختن این فیلم داریم در نتیجه اگر فیلم‌نامه به اندازه کافی خوب نبود، هیچ کدام از دست‌اندر کاران راضی به همکاری نمی‌شدند. ۴ سال است که در حال ساخت این فیلم هستیم و مطمئن شده‌ایم که اگر این کار را دوباره انجام می‌دهیم به اندازه قسمت اول آن خوب باشد. در آخر فکر می‌کنم که فیلم‌نامه به اندازه کافی خوب باشد که ارزش کار به هیچ وجه پایین نیاید.”

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
زویی دویچ به فیلم Zombieland 2 پیوست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان