بررسی همکاری‌های گمرکی تاجیکستان و افغانستان در «دوشنبه»


بررسی همکاری‌های گمرکی تاجیکستان و افغانستان در «دوشنبه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «خورشید کریم زاده» رئیس خدمات گمرکی تاجیکستان و «احمد رشید پوپل» رئیس اداره مرکزی گمرک وزارت دارایی افغانستان که در راس هیاتی وارد «دوشنبه» شده، دیدار و گفت‌وگو کردند. در جریان این...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «خورشید کریم زاده» رئیس خدمات گمرکی تاجیکستان و «احمد رشید پوپل» رئیس اداره مرکزی گمرک وزارت دارایی افغانستان که در راس هیاتی وارد «دوشنبه» شده، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در جریان این ملاقات طرفین با ابراز رضایت از سطح تعاملات میان نهادهای مربوطه دو کشور، برنامه توسعه بیشتر روابط در این زمینه را مورد بررسی قرار دادند.

طرفین تاکید کردند که توافقنامه همکاری دو طرف در بخش گمرکی که قبلا به امضا رسیده به توسعه تجارت خارجی در سطح مناسب کمک می‌کند.

احمد رشید در سخنانی گفت: خدمات گمرک افغانستان تمام تلاش های خود جهت تقویت و توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور را صورت خواهد داد.

سفر مقامات گمرک افغانستان به تاجیکستان تا 5 دسامبر سال جاری ادامه و طی این مدت آنها با فعالیت گذرگاه مرزی «پنج پایان» و «کاکل» استان ختلان این کشور آشنا می شوند.

/انتهای پیام/

بررسی همکاری‌های گمرکی تاجیکستان و افغانستان در «دوشنبه»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا