عکس ؛ مشت محکم دو ستاره برانکو بر دهان شایعه سازان !


در آخرین لحظات نیمه دوم پس از این که بازیکنان ماشین سازی توپ را به بیرون زدند، علیرضا بیرانوند به جای این که برای زدن ضربه دروازه پشت توپ بایستد، به سراغ مدافعان تیمش رفت تا اشتباهات آن ها را گوش زد کند که در این لحظه احمد نوراللهی از بیرانوند خواست که به سمت دروازه رفته و ضربه اش را بزند. هشدارهای بیرانوند و درخواست نوراللهی آمیخته به خشم بودند...

عکس ؛ مشت محکم دو ستاره برانکو بر دهان شایعه سازان !

علیرضا بیرانوند و پایان کدورت با احمد نوراللهی
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۹
عکس ؛ مشت محکم دو ستاره برانکو  بر دهان شایعه سازان !

احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند که در اواخر نیمه نخست در یک صحنه با هم بگو مگویی داشتند، در هواپیما دیداری دوستانه با هم انجام دادند تا صمیمیتشان را نشان دهند و به قول معروف مشت محکمی بر دهان شایعه سازان بزنند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین لحظات نیمه دوم پس از این که بازیکنان ماشین سازی توپ را به بیرون زدند، علیرضا بیرانوند به جای این که برای زدن ضربه دروازه پشت توپ بایستد، به سراغ مدافعان تیمش رفت تا اشتباهات آن ها را گوش زد کند که در این لحظه احمد نوراللهی از بیرانوند خواست که به سمت دروازه رفته و ضربه اش را بزند. هشدارهای بیرانوند و درخواست نوراللهی آمیخته به خشم بودند و همین موضوع باعث شد تا این بگو مگو لقب درگیری بر خود بگیرد.

اما علیرضا بیرانوند و نوراللهی در هواپیما با یکدیگر دیداری صمیمانه داشتند و عکسی هم به یادگار گرفتند تا نشان دهند هیچ کدورتی بینشان وجود ندارد. آن ها به این شکل کنار هم قرار گرفتند و در این میان هم شوخی های جالبی به وجود آمد.

دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس هم در فرودگاه از رسیدن به این پیروزی دلچسب بسیار خوشحال بودند و دائم بایکدیگر به شوخی و خنده می پرداختند.

عکس ؛ مشت محکم دو ستاره برانکو  بر دهان شایعه سازان !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!