امام جمعه: مجلس شورای اسلامی مشکل مسکن مهر پردیس را رفع کند


امام جمعه: مجلس شورای اسلامی مشکل مسکن مهر پردیس را رفع کند

تهران- ایرنا- امام جمعه شهر پردیس عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در خصوص رفع مشکل مسکن مهر این شهرستان ضعیف ارزیابی و بر رفع مشکل این طرح با حمایت و کمک نمایندگان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس در مسجد الغدیر با بیان اینکه مسکن مهر به معضل ملی تبدیل شده است افزود: خواسته های مطرح شده مردم در این زمینه پیگیری نشدند و هنوز پاسخی دریافت نکردیم، متقاضیان مسکن مهر بعد از 6 سال بلاتکلیفند.
وی با اشاره به اینکه در حدود 70 هزار واحد این مسکن نیمه کاره باقی مانده است ادامه داد: نمایندگان مجلس تلاش کنند تا در زمان باقی مانده از سالجاری برای حل مشکل بودجه مسکن مهر پردیس متمم بودجه ببینند و یا در بودجه سال 98 برای مسکن مهر بخشی را در نظر بگیرند.
توسلی افزود: اگر در لایحه بودجه اعتباری برای مسکن مهر در نظر گرفته نشود در سال 98 هم کاری از پیش نمی رود.
وی اظهار داشت: مهمترین مشکل شهر پردیس، مسکن مهر و در شهر بومهن زمین‌های مشاع بدون سند تفکیکی و نبود آرامستان در شهرهای پردیس و بومهن است.
امام جمعه شهرستان پردیس به هفته فرهنگی شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از توانمندی‌های نوجوانان و جوانان، بانوان، ادارات، مراکز فرهنگی و هنری، ورزشکاران و کارآفرینان در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شد و ساماندهی و معرفی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و هنری شهروندان مهم‌ترین دستاورد این نمایشگاه بود.
توسلی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله مدرس اظهار داشت: امام راحل شهید مدرس را دوست داشتند و در سخنان خود بارها از شهید مدرس تجلیل کردند، شهید مدرس فقیه دانشمند و موقعیت شناسی بود که در مجلس شورای اسلامی در مقابل رضا خان ایستاد.
شهرستان پردیس که در شرق پایتخت واقع شده است بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد.
تهرام/9441 / 6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک