سپاهان 1 - پدیده 0؛ قلعه و یارانش فاتح فینال نیم فصل


سپاهان 1 - پدیده 0؛ قلعه و یارانش فاتح فینال نیم فصل

درچارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس، تیم های سپاهان و پدیده به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با حساب 1-0 به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش فرتاک ورزشی،

بازی با عملکرد نسبتا بهتر تیم پدیده آغاز شد. شاگردان یحیی گل محمدی که در این دیدار تیم مهمان بودند، بازی را خوب شروع کردند و با همکاری های خوب محمد قاسمی نژاد و حسین مهربان موفق به خلق موقعیت روی دروازه سپاهان شدند. اما واکنش های خوب پیام نیازمند، دروازه بان سپاهان مانع از گلزنی پدیده شد. پس از گذشت 10 دقیقه، سپاهان توپ و میدان را در اختیار گرفت و روی دروازه پدیده خطرناک ظاهر شد. در ابتدا عملکرد خوب یوسف بهزادی مانع از گلزنی کومان شد. اما در دقیقه 26، ضربه زیبای مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه، به گوشی سمت چپ دروازه بهزادی رفت و بدین ترتیب، سپاهان 1-0 از حریف پیش افتاد. عملکرد خوب سپاهان ادامه یافت تا اینکه پدیده به بازی برگشت. حضور اکبر صادقی و مسعود ریگی در خط هافبک تیم یحیی، باعث شد مالکیت توپ به پدیده باز گردد. در این میان، شاهد حملات زهرداری از تیم پدیده بودیم اما تمام آن ها یکی پس از دیگری توسط پیام نیازمند دفع می شد. در ادامه بازی آرام دنبال شد اما بازهم زمان های پایانی نیمه، بازی جذاب و پرهیجان شد. در ابتدا، شهباززاده می توانست در دقیقه 45 بازی را 2-0 کند اما تیر دروازه مانع از گلزنی دوباره زردپوشان شد. در ادامه نیز فرصت برای پدیده مهیا شده بود تا بازی را تساوی کند، اما ضربه خوب حسین مهربان توسط نیازمند به خوبی مهرا شد تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 پایان یابد.

45 دقیقه دوم بازی با عملکرد پراشتباه دو تیم آغاز شد و در ابتدا، بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. هردوتیم توپ ها را به سادگی از دست می دادند و خیلی بازی پرکیفیتی در شروع نیمه دوم شاهد نبودیم. با گذشت زمان و شکل گرفتن هردو تیم، بازی بهتر شد. ابتدا پدیده با عملکرد خوب حسین مهربان صاحب فرصت هایی شد و در مقابل مهرداد محمدی نیز فرصت سپاهانی ها را از دست داد. هرآنچه از زمان بازی می گذشت، فشار پدیده بیشتر می شد و اکثر حملات این تیم توسط پیام نیازمند و خط دفاعی سپاهان مهار می شد. تعویض های یحیی نیز کمکی به این تیم نمی کرد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت. حملات ادامه یافت اما نتیجه تغییری نکرد. در دقیقه 91 این بازی، یونس شاکری با ضربه ای نمایشی در آستانه بازکردن دروازه قرار داشت اما باز هم توپ راهی به دروازه نیافت و با اندک فاصله ای، توپ از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

ترکیب دوتیم:

سپاهان: پیام نیازمند , محمد ایرانپوریان , سعید آقایی , سیاوش یزدانی , عزت‌ الله پورقاز , مهدی کیانی , ولادیمیر کومان , محمد کریمی , مهرداد محمدی , ساسان انصاری و سجاد شهباززاده

پدیده: یوسف بهزادی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد قاسمی‌نژاد، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه