یادواره سه شهید مدافع حرم در قزوین برگزار شد


یادواره سه شهید مدافع حرم در قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - مراسم یادواره سه شهید مدافع حرم به همراه 18 شهید والا مقام این عرصه در استان قزوین عصر جمعه در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

مسئول فرهنگی مسجد امام خمینی (ره) قزوین شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این یادواره به مناسبت سالگرد شهیدان حمید سیاهکالی مرادی، زکریا شیری و الیاس چگینی و نیز 18 شهید مدافع حرم استان برگزار شد.
کریم سرباز اضافه کرد: از 18 شهید مدافع حرم استان قزوین، 4 شهید از تیپ فاطمیون و جزو اتباع افاغنه ساکن در این استان بوده اند.
این مسئول فرهنگی یاد شهدا را کمتر از مقام شهادت ندانست و اضافه کرد: باید همواره یاد و نام شهدایی مانند الیاس چگینی را که آذر ماه سال 95 و در سوریه به شهادت رسید را گرامی داشته و افکار و اندیشه های آنان را نیز سرلوحه کارهای خود و الگوی راه جوانان قرار دهیم.
سرباز یادآور شد: استان قزوین با داشتن شهدای مدافع حرم دارای یک گنجینه ارزشمند معنوی است که برگزاری چنین یادواره هایی کمترین کار برای احترام گذاشتن به مقام شامخ آنان است.
در این مراسم سردار مهدی صباغ فرمانده دانشکده امنیت سپاه، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، داوود محمدی رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به همراه محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین حضور داشتند.
9925/8054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا