400 گرم هروئین از کفش یک مسافر در گمرک بازرگان کشف شد


400 گرم هروئین از کفش یک مسافر در گمرک بازرگان کشف شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل گمرک بازرگان گفت: ماموران این گمرک در یک عملیات، موفق به کشف 400 گرم هروئین از کفش یک مسافر خروجی شدند.

به گزارش ایرنا، علی معصومی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این ماموران به کمک تیم عملیات و بازرسی و سگ های مواد یاب (سمگا) متوجه غیرعادی بودن وزن کفش های متهم شدند و پس از جدا کردن کفی آن 400 گرم هروئین را که به شکل ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کردند.
وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
معصومی اضافه کرد: گمرک بازرگان یکی از مبادی صدرنشین در کشفیات قاچاق و مواد مخدر است و اخیرا ماموران این گمرک توانستند یک محموله یکهزار و 100 کیلو گرمی هروئین را کشف کنند.
وی ادامه داد: ماموران گمرک به کمک تیم مربیان و سگ های موادیاب در سال گذشته موفق شدند با انجام 190 هزار فقره بازرسی و به طور متوسط پنج عملیات کشف در روز، یکهزار و 485 مورد کشف مواد مخدر و کالای قاچاق را به نام خود ثبت کنند.
به گزارش ایرنا گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه و با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
این گمرک در سال 1305 شمسی تاسیس شده و تنها مرز بین المللی بین 2 کشور ایران و ترکیه به شمار می رود که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.
7132/3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش