کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبا


ایده ساخت کاردستی نشانگر کتاب پیشنهاد جذابی است که می توان به تعداد دلخواه و در کمترین زمان آن را تهیه کرد و استفاده نمود. از این رو در ادامه مدلهای مختلفی از نشانگر کتاب را به نمایش گذاشته ایم که می توانید از تماشای آن لذت ببرید، ضمن اینکه می توانید با کمی دقت آن را به راحتی بسازید. خلاقیت برای ساخت کاردستی نشانگر کتاب در هنگام کتاب خواندن ممکن...

ایده ساخت کاردستی نشانگر کتاب پیشنهاد جذابی است که می توان به تعداد دلخواه و در کمترین زمان آن را تهیه کرد و استفاده نمود. از این رو در ادامه مدلهای مختلفی از نشانگر کتاب را به نمایش گذاشته ایم که می توانید از تماشای آن لذت ببرید، ضمن اینکه می توانید با کمی دقت آن را به راحتی بسازید.

خلاقیت برای ساخت کاردستی نشانگر کتاب

در هنگام کتاب خواندن ممکن است به دلایل مختلفی مانند صدا کردن اعضای خانواده، زنگ خوردن تلفن و … برای لحظاتی مجبور شویم کتاب خود را ببندیم. در این مواقع به منظور پیدا کردن سریع تر صفحه مورد نظر هر وسیله ای را که در اطرافمان باشد را ممکن است، لای کتاب قرار دهیم؛ بنابراین ساخت کاردستی نشانگر کتاب ایده مناسبی است که به صورت ساده و در طرح های مختلف می توان آن را تهیه کرد و در مواقع اضطراری از آن استفاده نمود. در این بخش ضمن آموزش یک نوع کاردستی بوک مارک، تصاویری از انواع مختلف نشانگر کتاب را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبا

آموزش ساخت نشانگر کتاب با مقوا وسایل مورد نیاز

چسپ، مقواهای رنگی، خودکار، خط کش، قیچی

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبا

در این روش از ساخت یک بوک مارک، ابتدا یک مربع ۱۰ در ۱۰ سانت رسم کنید. سپس آن را به ۴ مربع مساوی تقسیم نمایید. سپس در مرحله بعد یکی از مربع ها را پاک کنید، قطر مربع بالایی را بکشید و هاشور بزنید و مربع پایینی را همینطور رسم کنید و سپس قسمت های هاشور زده را قیچی بزنید. حال این الگو را روی مقوا پیاده نمایید. در این مرحله خطی در امتداد اضلاع این شکل رسم کرده، سپس از دو طرف وسط را به دلخواه رنگ آمیزی کرده و یا برای تزیین آن از برچسپ و استیکر استفاده کنید، بعد از آن دو مثلث گوشه را تا زده و با چسپ دو مثلث را به هم بچسپانید. توجه داشته باشیبد که مثلث را به قسمت برچسپ نچسپانده باشید. در پایان می توانید روی مثلث جدید به دلخواه تزیین نمایید. برای این کار می توانید از کاغذ کادو استفاده نموده و همینطور می توانید مانند تصویر چشم و دهن رسم کنید.

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیباروش ساخت یک نوع نشانگر کتاب

ساخت نشانگر کتاب با استفاده از هنر اریگامی نیز ایده جذابی است؛ اریگامی هنر خوب دیدن، تمرکز ذهن و به کارگیری ظرافت دستان برای خلق طرح های جالب با استفاده از کاغذ می باشد که به کمک تاهای هندسی و بدون استفاده از چسب و قیچی می توان اشکال زیبایی از قبیل حیوانات، وسایل تزیینی و شکل های هندسی مختلف ساخت. در ادامه می توانید نمونه های دیگری از کاردستی نشانگر کتاب را مشاهده نمایید.

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبانشانگر کتاب کاغذی

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبابوک مارک آدم برفی

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبانشانگر کتاب به شکل مداد

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبانشانگر کتاب عروسکی

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیباانواع نشانگر کتاب نمدی کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبابوک مارک زیبا برای کتاب

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیباانواع بوک مارک فلزی

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبانشانگر کتاب در طرح های زیبا

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیباانواعی از نشانگر کتاب با طرح های جالب

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبا ساخت نشانگر کتاب

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبابوک مارک هایی با شکلک های زیباکاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیباکاردستی نشانگر نمدی کتاب

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبانشانگر کتاب مقوایی

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیباساخت نشانگر کتاب در اشکال مختلف

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبانشانگر کتاب خرگوشی

کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبانشانگر کتاب ساده کاردستی نشانگر کتاب با خلاقیت های زیبا

ضمن سپاس از شما دوستان گرامی در همراهی مجله آرگا، امیدواریم ایده های ساخت نشانه گر کتاب مورد رضایت شما علاقمندان به هنر کاردستی قرار گرفته باشد و با الهام از این ایده ها بتوانید بوک مارک مورد دلخواه خود را در منزل ساخته و استفاده نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هنرهای دستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت