تست مقاومت میت 20 پرو هواوی (گجت تی وی)


تست مقاومت میت 20 پرو هواوی (گجت تی وی)

برای گجت تی وی امروز، تست مقاومت میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) را آماده کردیم تا ببینیم پرچمدار هواوی در زیر شکنجه و آزمایش‌های سخت، چگونه دوام می‌آورد. هواوی میت 20 پرو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین اسمارت فون های امروزی در نظر گرفت که با امکانات و قابلیت‌های فراوان، هر کسی را... نوشته تست مقاومت میت 20 پرو هواوی (گجت تی وی) اولین بار در گجت...

برای گجت تی وی امروز، تست مقاومت میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) را آماده کردیم تا ببینیم پرچمدار هواوی در زیر شکنجه و آزمایش‌های سخت، چگونه دوام می‌آورد.

هواوی میت 20 پرو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین اسمارت فون های امروزی در نظر گرفت که با امکانات و قابلیت‌های فراوان، هر کسی را مجذوب خود می‌کند. همانند نسل قبلی، سازندگان در هر دو بخش پشتی و جلویی از شیشه استفاده کرده‌اند و یک فریم آلومینیومی، پنل‌ها را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. البته، امسال لبه‌های صفحه نمایش به صورت منحنی طراحی شده است تا ضمن افزایش زیبایی، محصولی منحصر به فرد پیش روی کاربران قرار داشته باشد.

تصور می‌کنید هواوی باز هم می‌تواند تست‌های دشوار و سنگین ما را با موفقیت پشت سر بگذارد؟ با ما همراه باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم.

تست مقاومت میت 20 پرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس