فصل دوم «بی قرار» پخش می‌شود


با پایان پخش خلاصه فصل اول مجموعه «بی قرار»، فصل دوم این مجموعه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌ عمومی شبکه دو، با پایان یافتن پخش خلاصه‌ای از فصل اول مجموعه «بی‌قرار»، از (دوشنبه ۱۲ آذر ماه) فصل دوم و جدید این مجموعه تلویزیونی روانه آنتن می‌شود.

پخش خلاصه‌ «بی‌قرار» به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام که از ابتدای آذرماه آغاز شده بود، یکشنبه (۱۱ آذر ماه) پایان می‌یابد و اولین قسمت از فصل دوم این مجموعه از دوشنبه (۱۲ آذر) بلافاصله شروع می شود.

این سریال که از آن به عنوان مجموعه‌ای پربازیگر یاد می‌شود، در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفته است؛ از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن نیز ساعت ۱:۴۵ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

فصل دوم «بی قرار» پخش می‌شود

«بی قرار» زندگی زنی به نام رعنا را روایت می‌کند که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند... .

لاله اسکندری، سارا خویینی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقی‌پور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقی‌راد، سعید محیط، هادی فراهانی، همراه با هنرمندان خردسال فاطمه دقاقی و حامی فراهانی بازیگرانی هستند که در این مجموعه ۲۸ قسمتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل اصلی «بی‌قرار» عبارتند از: تهیه‌کننده: مجید اوجی، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: محمد علیزاده، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، مدیر تولید: عباس دقاقی، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، طراحان گریم: احسان روناسی، شیوا پاک‌نیت، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر تدارکات: حسین لنجابی، عکاس: زهرا محمدزاده.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...