نماینده مجلس: مشکلات اقتصادی بر مردم فشار مضاعفی وارد کرده است


نماینده مجلس: مشکلات اقتصادی بر مردم فشار مضاعفی وارد کرده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نوسانات ارزی، چالش‌های اقتصادی و مشکلات مالی امروز برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، گفت: مشکلات اقتصادی بر مردم فشار مضاعفی وارد کرده است.

خبرگزاری تسنیم: حسین امیری با بیان اینکه با ورود نمایندگانی، چون آیت‌الله مدرس به مجلس عملا نقش مردم و نمایندگان آن‌ها در حکومت برجسته شد، اظهار داشت: عملا رسالت نمایندگان در بعد نظارت در مجلس با وجود آیت‌الله مدرس به نمایش گذاشته شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه شهید مدرس نماد مجلس، نماد دموکراسی و نماد مردم‌سالاری است افزود: آیت‌الله مدرس را می‌توان شهید راه مردم‌سالاری دانست.

وی با بیان اینکه امروز همه احزاب و جناح‌های سیاسی ما باید بدانند جمهوری اسلامی ملت ما به آسانی و راحتی به دست نیامده است گفت: این انقلاب حاصل تلاش و از خودگذشتگی و نثار خون انسان‌های زیادی، چون آیت‌الله مدرسف شهدای انقلاب و شهدای هفت تیر است.

امیری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) می‌فرماید "این مجلس عصاره یک ملت مسلمان و ارزشی است" بیان کرد: امروز انقلاب ما به مرحله‌ای رسیده که باید مصداق همین فرموده امام راحل باشیم.

وی با به سخن آیت‌الله شهید مدرس که فرمود: "سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست" اشاره کرد و افزود: سختی کار ما در مجلس از همین جا شروع می‌شود و ما به عنوان نمایندگان ملت مسلمان این شعار را باید سرلوحه کار خودمان قرار داده و تقوا، صداقت و درستی را در سیاست و سیاست‌مداری در کنار هم قرار داده و سهیم بدانیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز باید در سیاست و رقابت‌های سیاسی این مسئله را مد نظر و خمیر مایه کار خود قرار دهیم گفت: امروز لطمه‌هایی که کشور‌مان در برخی عرصه‌ها می‌خورد به واسطه سیاست‌زدگی و عدم توجه به این سخن آیت‌الله مدرس است.

بیشتر بخوانید

کرمان|دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه اسلامی است

کرمان| وضعیت امروز کشور نتیجه دلبستن به وعده‌های آمریکا است

استاندار کرمان: مصوبه امهال وام‌های کشاورزی در حد حرف است

وی با اشاره به اینکه باید مجلس را به روال اصلی خود که قانون‌گذاری و نظارت است برگردانیم تصریح کرد: امروز بیشتر وقت نمایندگان ما به واسطه مشکلاتی که مردم ما دارند صرف رفع مشکلات مردم می‌شود.

امیری با بیان اینکه البته به واسطه مشکلاتی که مردم دارند نمایندگان مجبورند تا در این حوزه هم ورود کنند گفت: نوسانات ارزی، چالش‌های اقتصادی و مشکلات مالی امروز برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده و ما به خوبی در جریان این مشکلات قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی بر مردم فشار مضاعفی وارد کرده افزود: مردم استان کرمان در کنار این مشکلات با چالش‌های، چون خشکسالی شدید و کم‌آبی هم مواجهند که کشاورزی استان را تحت تاثیر خود قرار داده و بر درآمد‌های مردم اثرگذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی