اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید


اگر تا دیر وقت بیدار می می مانید و روی بالش نامناسب می خوابید روز بعد فورا اثرات منفی آن را خواهید دید و پوست شما ممکن است دچار مشکل شود و بالعکس، اگر زمان مناسب بخوابید تاثیرات خوبی روی پوست شما دارد. چه موقع بهترین زمان خوابیدن برای حفظ سلامتی پوست است؟ خوابیدن برای … نوشته اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید...

اگر تا دیر وقت بیدار می می مانید و روی بالش نامناسب می خوابید روز بعد فورا اثرات منفی آن را خواهید دید و پوست شما ممکن است دچار مشکل شود و بالعکس، اگر زمان مناسب بخوابید تاثیرات خوبی روی پوست شما دارد.

چه موقع بهترین زمان خوابیدن برای حفظ سلامتی پوست است؟

خوابیدن برای سلامت و تندرستی بدن بسیار با اهمیت است و می تواند باعث شفافیت و درخشندگی پوست شود، پس اگر می خواهید پوسیتی زیبا و شفاف داشته باشید و پوست شما خیلی زود دچار چین و چروک نشود، باید به خواب شبانه خود اهمیت دهید و به موقع بخوابید. آیا می دانید در چه ساعتی از شب باید خوابید تا پوست صورت زیبا بماند؟ برای یافتن پاسخ این سوال در این بخش تاپ ناز با ما همراه باشید.

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید زمان مناسب برای خوابیدن

در این ساعات بخوابید تا پوستی زیبا و شفاف داشته باشید

شاید ساعت هایی که شما در خواب هستید بهترین زمان برای کمک به زیبایی پوشت شما باشد زیرا در این هنگام، متابولیسم یا سوخت ساز بدن به پایین ترین حد می رسد، در نتیجه ایجاد رادیکال های آزاد زیانبار پوستی کمتر می شوند و شما در معرض آلودگی های محیطی یا تابش اشعه ماورای بنفش که به پوست آسیب وارد می کند هم نیستید و در هنگام شب، بدن مجبور نیست که از پوست حفاظت کند و به جای آن می تواند پوست را بازسازی کند و آسیب ها را رفع کند.

همچنین بخوانید : دلیل خواب آلودگی بعد از آمیزش جنسی

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید بهترین ساعت خواب برای داشتن پوست زیبا

برای داشتن پوستی شفاف و زیبا باید یک برنامه زمانی مشخص برای خواب داشته باشید و باید سر زمان خاصی به رختخواب بروید. بهترین ساعت خواب برای حفظ شادابی پوست خوابیدن در ساعت 11 شب تا 7 صبح است و افرادی که شب ها دیرتر یا زودتر از 11 شب می خوابند و صبح ها هم ساعت 7 صبح بیدار نمی شوند، دچار افتادگی و پیری زودرس پوست خواهند شد.

اگر زمان شروع خواب شبانه 2 یا 3 ساعت تغییر کند حتی اگر مدت زمان خواب کافی باشد سلامت پوست به خطر می افتد.

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید بهترین زمان و بدترین زمان برای خواب

برای داشتن پوست شاداب قبل از خواب این نکات را رعایت کنید

یکی از مواردی که روی پوست شما تاثیر می گذارد حالت خوابیدن است. حالت بد خوابیدن باعث می شود که پوست شما پیر شود، خوابیدن روی صورت به پوست صورت فشار وارد می کند و گردش خون را کم می کند. در این حالت پوست صورت آسیب می بینید و چین می خورد و چین و چروک در آن ایجاد می شود. بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن ب پشت است و باید سعی کنید که 2 بالش زیر سر خود قرار دهید تا خون جریان پیدا کند.

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید بهترین زمان و حالت خواب برای پوستی جوان صورت را قبل از خوابیدن بشویید و لوازم آرایش را از روی صورت پاک کنید و سعی کنید هر شب به مدت چند دقیقه با انگشتان، مواد تمیز کننده مخصوص صورت را با حرکات دورانی به آن بمالید و سپس به خوبی آن را بشویید. این کار تاثثیر زیادی در شفافیت پوست صورت دارد.

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید

اگر می خواهید پوست زیبا و شفاف داشته باشید در این ساعات باید بخوابید نخستین عامل مضر برای بسته شدن منافذ پوست ملحفه ها و روبالشی ها کثیفند که محل تجمع وغن، کثیفی و باکتری هستند پس بهتر است برای اینکه پوستتان جوان بماند یک یا دوبار در هفته روبالشی تان را شسته یا تعویض کنید. استفاده طولانی مدت از روبالیش زبر باعث چین و چروک، آسیب به کلاژن ها و تولید جوش می شود توصیه می شود از روبالشی های ابریشم یا ساتن استفاده کنید زیرا باعث می شود جای خط اتو یا چروک روبالشی کمتر بر روی صورت بماند. ماسک مناب پوست خود را پیدا کنید و قبل از خوابیدن پوست را با آن مرطوب کنید خیلی از این محصولات در حفظ طراوت و نرمی پوست موثر هستند. بهترین کار برای جلوگیری از اسیب رسیدن به پوست در هنگام خوابیدن این است که به آرامی موهای خود را با کش مو ببندید زیرا باز بودن مو مخصوصا اگر نشسته باشند باعث انتقال روغن به روبالشی از انجا به پوست شما می شود. قبل از خوابیدن آب ننوشید زیرا باعث پف کردن صورت شما در صبح می شود. قبل از خوابیدن تمرینات تنفسی انجام دهید زیرا تنفس عمیق قبل از خوابیدن باعث تقویت میزان اکسیژن رسانی به مغز، ریه و سلول های بدن می شود و باعث جوانسازی پوست در هنگام خواب می شود.

همچنین بخوانید : چگونه در منزل پوستی زیبا و چهره ای جذاب داشته باشیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)