کرمانشاه پیشگام در ثبت اطلاعات قرآنیان در سامانه جامع حفظ اوقاف


کرمانشاه پیشگام در ثبت اطلاعات قرآنیان در سامانه جامع حفظ اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی - با تحقق 97 درصد از سهمیه مصوب سال 97، استان کرمانشاه پیشگام در ثبت اطلاعات قرآنیان در سامانه جامع حفظ و قرائت قرآن کریم اوقاف است.

کرمانشاه پیشگام در ثبت اطلاعات قرآنیان در سامانه جامع حفظ اوقاف

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: با محقق شدن 97 درصد از سهمیه مصوب در سال 97 تا امروز 11 آذرماه این استان پیشگام در ثبت اطلاعات قرآنیان در سامانه جامع حفظ و قرائت قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه است.
وی با اشاره به آماری درخصوص چگونگی اجراء و نحوه برگزاری این طرح در استان، افزود: اطلاعات 23500 نفر در سامانه جامع حفظ اوقاف از استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: استان فارس با محقق کردن 50 درصد و استان کردستان با 49 درصد استان‌های بعدی در ثبت اطلاعات قرآنیان در سامانه جامع حفظ و قرائت قرآن هستند به‌طوری که استان فارس اطلاعات 18 هزار نفر و استان کردستان اطلاعات 7200 نفر را تاکنون ثبت کرده‌اند.
حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: تا امروز اطلاعات 134 هزار قرآن‌آموز و 6 هزار مربی قرآن در سامانه جامع حفظ ثبت شده است.
وی گفت: سامانه جامع حفظ و قرائت قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف جمع‌آوری اطلاعات به روز قرآن‌آموزان، مربیان و اساتید قرآنی کل کشور راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا