کاظم جلالی: ظریف با رأی بالایی از مجلس باز می‌گردد


کاظم جلالی: ظریف با رأی بالایی از مجلس باز می‌گردد

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استیضاح وزیر امور خارجه به مصلحت نیست این بار ظریف با رأی بالایی از مجلس باز می‌گردد.

به گزارش جماران، کاظم جلالی در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران در مورد طرح استیضاح وزیر امور خارجه گفت: فارغ از این که اظهاراتی که ظریف داشته درست یا غلط بوده، به نظر می‌رسد، این استیضاح به صلاح نیست. در شرایط فعلی سیاست خارجی ما در خط مقدم مبارزه با تحرکات است، طبعا همه برنامه‌هایی که طراحی می‌شود خصوصا در حوزه اقتصاد یک پایه پیگیری آن وزارت امور خارجه است از این رو در شرایط کنونی استیضاح وزیر امور خارجه به مصلحت نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مطرح شدن این موضوع و پرداختن به آن مقرون به صحت نیست ما فکر می‌کنیم بیشتر نیاز به همدلی و وحدت داریم و همه مسوولان کشور باید تمام توان خود را بگذارند برای این که بتوانیم از شرایط تحریم که دشمنان به ما تحمیل کردند عبور کنیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط باید وزارت امور خارجه را تقویت کنیم تا وظایف خود را به خوبی انجام دهد، وزارت امور خارجه در حوزه های مختلف درگیر حل و فصل مسائل است از این رو به مصلحت نمی دانم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان این که بنده با فراکسیون های دیگر صحبت کردم فراکسیون های دیگر نیز اقبالی به این استیضاح ندارند، گفت: البته وزیر امور خارجه امروز در کمیسیون امنیت ملی حضور می یابد، امیدواریم همکارانی که احساس وظیفه کردند با صحبت های ایشان قانع شوند و بحث به صحن کشیده نشود البته اگر ظریف استیضاحش به صحن کشیده شود با آرای بیشتر از گذشته به وی رای می دهد البته همین قدر بدبینی مجلس به مسوولان به مصلحت نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل