برگزاری پنجمین جشنواره بزرگ نقاشی کودک و نوجوان در دهستان شمیل


برگزاری  پنجمین جشنواره بزرگ نقاشی  کودک و نوجوان در دهستان شمیل

مدیرمسئول کانون تخصصی هنرهای تجسمی انصارالحجه هرمزگان از برگزاری پنجمین جشنواره بزرگ نقاشی ویژه رده سنی کودک و نوجوان در دهستان شمیل شهرستان بندرعباس خبرداد.

داود تنی پور، مدیرمسئول کانون تخصصی هنرهای تجسمی انصارالحجه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس عنوان کرد: این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و همچنین خانواده ها و فراهم نمودن زمینه آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم به ظرفیت ها و پتانسیل کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به آزاد بودن موضوع جشنواره، افزود: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جشنواره، بر روی پارچه ای به طول 100 متر نقاشی می کشند.

تنی پور گفت: پنجمین جشنواره بزرگ نقاشی کودک و نوجوان شمیل ساعت 14:30چهارشنبه 14 آذرماه جاری در خیابان ولیعصر(عج)، جنب دهیاری شمیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پایان جشنواره به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود، افزود: بهزیستی استان هرمزگان، دهیاری شمیل، پایگاه مقاومت حضرت رسول الله(ص) و پایگاه مقاومت حضرت خدیجه کبری(س) با کانون تخصصی هنرهای تجسمی و کانون فرهنگی هنری انصارالحجه در برپایی جشنواره مشارکت خواهند کرد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی