بازگشت اعتماد به جامعه نیازمند تغییر شیوه اطلاع رسانی است


بازگشت اعتماد به جامعه نیازمند تغییر شیوه اطلاع رسانی است

ساری-ایرنا- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای اقناع افکار عمومی و اعتماد سازی جامعه نسبت به عملکردهای نظام و حاکمیت نیاز به تغییر شیوه اطلاع رسانی داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایون امیرزاده روز یکشنبه در نخستین روز از همایش تخصصی روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری شفاف سازی، پذیرش نواقص در عملکردها، بیان ناکارآمدی و عذرخواهی نسبت به کم کاری ها را مهم ترین راهکار برای جلب اعتماد عمومی در جامعه در حوزه اطلاع رسانی بیان کرد.
وی افزود : در شرایط فعلی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی حتی تحریم های اقتصادی را با چاشنی تهییج افکار عمومی و جنگ روانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی دنبال می کنند، دیگر با ایجاد خطوط قرمزمصنوعی نمی توان برای خود مصونیت ایجاد کرد.
امیرزاده اظهار داشت: ما باید با شیوه های مدرن اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در اختیار حوزه فرهنگی به خصوص فرهیختگان و روشنفکران به عنوان سرمایه های تاثیرگذار بر افکار عمومی جامعه، به سمت اعتماد سازی حرکت کنیم.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای کاهش نگرانی موجود در جامعه بویژه به عملکرد دستگاه های فرهنگی نیازمند ایجاد همصدایی در تمام شئونات اجرایی و حاکمیتی در کشور داریم.
وی هم افزایی و ایجاد درک مشترک، تبادل اطلاعات برای بیان عملکرد ها را از دیگر راهکارها برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی و اعتماد سازی در جامعه اطلاعاتی بیان کرد.
امیرزاده تشکیل روابط روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق فکر در این وزارتخانه را هدف گذاری برای هم افزایی و ایجاد درک مشترک در حوزه اطلاع رسانی دانست.
نخستین همایش تخصصی روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز کار خود را در ساری آغاز کرد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
6982/1654

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان