فرق بین مرد هوسباز و مرد عاشق


فرق بین مرد هوسباز و مرد عاشق اینکه نمیشه مرد عاشق و هوسباز رو از هم تشخیص داد تنها مساله خانم هاست.در این متن ما به شما کمک میکنیم که لین مشکل را حل کنید. چه تفاوتی بین یک مرد هوسران و یک مرد عاشق وجود دارد؟ نشانه های مردان هوسران چیست؟ دلیل اینکه شما باید بدانید که مردان هوسران چه ویژگیهایی دارند، چیست؟ بسیاری از شما در زندگی عاطفی خود با...

فرق بین مرد هوسباز و مرد عاشق

فرق بین مرد هوسباز و مرد عاشق

اینکه نمیشه مرد عاشق و هوسباز رو از هم تشخیص داد تنها مساله خانم هاست.در این متن ما به شما کمک میکنیم که لین مشکل را حل کنید.

چه تفاوتی بین یک مرد هوسران و یک مرد عاشق وجود دارد؟

نشانه های مردان هوسران چیست؟ دلیل اینکه شما باید بدانید که مردان هوسران چه ویژگیهایی دارند، چیست؟ بسیاری از شما در زندگی عاطفی خود با مردانی مواجه شوید که ادعای دوست داشتن شما را دارند.

او همیشه شما را در مورد ازدواج حیران می گذارد!

این یکی از نشانه های روشن است که نشان می دهد مردی که با او در رابطه هستید، دنبال عشق واقعی است یا این که هوسران است. کسی که واقعا شما را دوست داشته باشید به روشنی در مورد قصد و هدفش از رابطه با شما و دیدگاهش نسبت به ازدواج صحبت می کند. اما مردی که هوسران باشد، هیچ گاه پاسخ روشن و صریحی به شما راجع به ازدواج نمی دهد و همواره شما را حیران نگه می دارد.

به دوستت دارم هایش نمی توان اعتماد کرد!

مردی که واقعا شما را دوست دارد می گوید “من عاشق تو هستم” زیرا او واقعا احساس می کند شما را دوست دارد و می خواهد این را به شما بفهماند. اما مردی که فقط دنبال هوسرانی است، زمان هایی که می خواهد عذرخواهی کند یا درخواست رابطه جنسی از شما داشته باشد، می گوید عاشقت هستم.

این فرد از لحاظ احساسی در دسترس شما نیست!

عشق چیزی است که قلب ها را به هم متصل می کند. عشق شما می تواند حال او را بهتر کند حتی زمانی که نزدیک او نباشید. کسی که عاشق شما باشد از لحاظ احساسی همیشه در دسترس شما خواهد بود در حالی که مرد هوسران برایش فرقی نمی کند شما چه احساسی دارید. چه نزدیک به شما باشد چه نباشد!

دوستان و خانواده شما برای او مهم نیست

مردی که در جستجوی عشق در شماست، واقعا علاقمند به دانستن در مورد افرادی است که بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهند. مانند خانواده و دوستان. او ممکن است علاقه مند به دانستن بیشتر راجع به آن ها باشد و یا حتی بخواهد آن ها را ملاقات کند. اما مرد هوسران علاقه ای به دانستن راجع به افراد نزدیک شما ندارد.

او اغلب شما را تهدید به ترک می کند

اگر با چنین فردی دچار اختلاف و دعوا شوید، شما را به ترک کردن تهدید می کند. اما کسی که عاشق شما باشد، به دنبال این است که اختلافات را حل کرده و شرایط را درست کند و فرقی ندارد که چه کسی اول دعوا را شروع کرده باشد.

کسی که عاشق شما باشد، شما را حتی با لباسی که چندان زیبا هم نباشد دوست دارد

او انتظار دارد که برای او لباس بپوشید

کسی که عاشق شما باشد، شما را حتی با لباسی که چندان زیبا هم نباشد دوست دارد. او شما را حتی با موهای به هم ریخته دوست دارد و لباس های شما تاثیر چندانی روی او نمی گذارد. اما مرد هوسران دنبال این است که همیشه پیش او با ظاهری فوق العاده حاضر شوید و این که برای او لباس بپوشید.

حتی ممکن است او از شما بخواهد که همراه دوستانش لباس های آنچنانی بپوشید تا بتواند به این راجع به این که نامزد جذابی دارد به آن ها فخر بفروشد.

او همیشه راجع به وزن شما اظهار نظر خواهد کرد

مردی که هوسران باشد، بدن را به عنوان مهمترین عنصر هر ارتباطی می بیند و لذا همواره راجع به وزن و ظاهر شما نظر خواهد داد. اما کسی که عاشق شما باشد، درک می کند که شرایط بدن متغیر است و همیشه نمی تواند بهترین فرم را داشته باشد.

او می خواهد شما راجع به رنگ پوست و فرم بدنتان اعتماد به نفس داشته باشید و مشکلی با آن نداشته باشید. اما در عین حال به دنبال این است که بدن متناسبی داشته باشید و رویه زندگی سالم را در پیش بگیرید.

خواسته ها و نظر شما به او مهم نیست

هر کس نظر خود را دارد و دوست دارد آن را با عزیزان خود به اشتراک بگذارد. اما برای مرد هوسران این موارد اهمیتی ندارد. به علاوه، خواسته های شما برای او مهم نیست. اما مردی که شما را دوست دارد نظرات شما را جویا می شود و تلاش می کند به پاسخی برسید که هردو را خوشحال نماید.

ایده او در ملاقات ها فقط مسائل جنسی است!

کسی که واقعا شما را دوست داشته باشد در قرار ملاقات ها هرکاری که از دستش برآید انجام می دهد که شما عاشق او شوید. او با شما بسان یک شاهزاده رفتار خواهد کرد چرا که می خواهد جهانی را که شایسته آن هستید به شما هدیه دهد.

اما فردی که هوسران باشد، با این جزئیات با شما رفتار نخواهد کرد و مسائلی را مطرح می کند که به انتهای همه آن ها به لذت های جنسی ختم می شود.

او به کارهای روزانه اهمیت نمی دهد

هنگامی که بحث پخت و پز، تمیز کردن و یا داشتن یک طرح زندگی، وسط می آید، مرد هوسران باشد، اصلا به این ها اهمیتی نمی دهد و به شما در انجام آن ها کمکی نخواهد کرد.

اما مردی که شما را دوست داشته باشد حتی در کوچکترین کارها هم ممکن است به شما کمک کند. همچنین برای آینده ممکن است پولی را ذخیره کند تا برای زندگی با شما برنامه ای داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید