معرفی کادیلاک اسکالید با پکیج اسپرت ادیشن در لس‌آنجلس


معرفی کادیلاک اسکالید با پکیج اسپرت ادیشن در لس‌آنجلس

کادیلاک در نمایشگاه لس‌آنجلس پکیج ویژه‌ای بنام Sport Edition را برای اسکالید مدل 2019 معرفی کرده است. این پکیج که برای تیپ‌های لاکچری، پریمیوم لاکچری و پلاتینوم قابل سفارش خواهد بود، شامل ‌تریم مشکی براق بیرونی در جلوپنجره، قاب پنجره‌های جانبی و زه‌های جانبی به همراه رینگ‌های آلیاژی 22 اینچی منحصربه‌فرد با رنگ نقره‌ای نیمه‌شب... The post معرفی...

کادیلاک در نمایشگاه لس‌آنجلس پکیج ویژه‌ای بنام Sport Edition را برای اسکالید مدل 2019 معرفی کرده است. این پکیج که برای تیپ‌های لاکچری، پریمیوم لاکچری و پلاتینوم قابل سفارش خواهد بود، شامل ‌تریم مشکی براق بیرونی در جلوپنجره، قاب پنجره‌های جانبی و زه‌های جانبی به همراه رینگ‌های آلیاژی 22 اینچی منحصربه‌فرد با رنگ نقره‌ای نیمه‌شب می‌شود؛ اما این نسخهٔ اسپرت صرفاً یک پکیج ظاهری است و تغییرات فنی را به همراه ندارد؛ بنابراین اسکالید اسپرت ادیشن هنوز هم از همان پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 با 420 اسب بخار قدرت استفاده می‌کند که می‌تواند آن‌را در کمتر از شش ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برساند.

معرفی کادیلاک اسکالید با پکیج اسپرت ادیشن در لس‌آنجلس

رئیس کادیلاک آقای «Steve Carlisle» در مورد این نسخهٔ ویژه گفته است:

«درحالی‌که دو دهه از زمان معرفی اسکالید می‌گذرد، این خودرو هنوز هم معیار و رهبر فروش سگمنت خود است. این نسخهٔ اسپرت هم در پاسخ به درخواست خریداران برای نمایی تاریک و تهاجمی ارائه شده است».

ازجملهٔ تجهیزات جدید اسکالید مدل 2019 نیز می‌توان به صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی، جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کادیلاک با تمامی گزینه‌های اتصالی، سیستم صوتی Bose با 16 بلندگو و… اشاره کرد. قیمت این پکیج اسپرت 2700 دلار است که این یعنی قیمت اسکالید اسپرت ادیشن از 84,790 دلار آغاز می‌شود. کادیلاک پذیرش سفارشات خرید این مدل را از اوایل سال 2019 آغاز می‌کند.

معرفی کادیلاک اسکالید با پکیج اسپرت ادیشن در لس‌آنجلس


با پوشش کامل و لحظه‌به‌لحظهٔ اخبار و رویدادهای نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2018 همراه شما هستیم

معرفی کادیلاک اسکالید با پکیج اسپرت ادیشن در لس‌آنجلس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس