65 درصد پزشکان عمومی شاغل هستند


65 درصد پزشکان عمومی شاغل هستند

موهبتی گفت: بالای ٥٠ هزار پزشک عمومی در کل کشور داریم که ٦٥ درصد آن‌ها شاغل هستند و این موضوع ظرفیتی بسیار خوب برای کشور به‌وجود آورده است.

65 درصد پزشکان عمومی شاغل هستندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر موهبتی مدیرکل بیمه سلامت در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک انجمن پزشکان عمومی ایران با سازمان بیمه سلامت که امروز در ساختمان بیمه سلامت برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم برگزاری این جلسات در جهت ارتقا سلامت مردم توفیقاتی ایجاد کند، تعداد پزشکان عمومی در کل کشور بالای ٥٠ هزار است که ظرفیت خوبی بسیار خوبی برای کشور است که ٦٥ درصد آن‌ها شاغل هستند.

وی ادامه داد: ١١ هزار نفر (٢٥ درصد) پزشک عمومی یا طب عمومی داریم که در تمام حوزه‌ها تاثیرگذار هستند؛ اگر سازمان بیمه سلامت بخواهد در همه رشته‌ها ورود کند باید چندین هزار نیرو داشته باشیم که این کار امکان پذیر نیست؛ ما از ظرفیت موجود در کشور استفاده می کنیم.

موهبتی بیان کرد: رویکرد در بیمه سلامت استفاده از ظرفیت ها در کشور است و اگر بخواهیم در انجام ماموریت ها موفق باشیم باید از آنها استفاده کنیم؛ هر اتفاقی که در حوزه آی تی و الکترونیک انجام می دهیم، پزشکان عمومی استوانه های اصلی آن هستند؛ در نسخه نویسی الکترونیک تغییر رفتار بسیار مهم است.

مدیرکل بیمه سلامت افزود: پیشرفته ترین نرم افزار ها و سخت اقرارها را طراحی می‌کنیم که موافقت بیمار در این راستا بسیار مهم است.

درحال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان