محمد طیبی: تراکتورسازی فقط به قهرمانی فکر می‌کند؛ مقابل پرسپولیس، حق‌مان کسب 3 امتیاز بود


محمد طیبی: تراکتورسازی فقط به قهرمانی فکر می‌کند؛ مقابل پرسپولیس، حق‌مان کسب 3 امتیاز بود

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی، در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت‌های زیر را انجام داده است. صحبت های طیبی را با هم مرور می‌کنیم. شرایط تراکتورسازی چطور...

طرفداری- محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی، در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت‌های زیر را انجام داده است. صحبت های طیبی را با هم مرور می‌کنیم.

شرایط تراکتورسازی چطور است؟

خدا را شکر تیم ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد و بچه‌های تیم همدیگر را کاملا قبول دارند. به همین خاطر همه در راستای یک هدف که آن کسب قهرمانی است، تلاش می‌کنند و خیلی امیدوار به رقم زدن این اتفاق هستیم. با جذب چند مهره خوب در نیم‌فصل این اتفاق دور از دسترس نیست.

تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی در خارج از خانه برنده شد. این بازی چطور بود؟

مقابل پارس جنوبی بازی خوبی انجام دادیم، در کل روند خوبی داریم و همان‌طور که دیدید مقابل پرسپولیس بسیار خوب کار کردیم و طبق گفته کارشناسان گل‌مان در آن بازی آفساید نبوده و حق‌مان کسب پیروزی بود. با این وجود در بازی با پارس جنوبی برای جبران آمدیم و توانستیم هر سه امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم. ۱۵-۱۰ دقیقه ابتدایی به خاطر ارتفاع کم شهر جم از سطح دریا، از لحاظ تنفسی تحت فشار بودیم، اما هر چه از زمان بازی گذشت توانستیم خودمان را پیدا کنیم و شرایطمان را بهبود ببخشیم.

در این بازی هواداران پارس علیه شما شعار سر دادند، دلیل این مسئله چه بود؟

سال قبل عضو تیم پارس بودم و امسال راهی تراکتورسازی شدم. پارس تیم خوبی است و هواداران خونگرمی دارد. بعد از بازی که با هواداران صحبت می‌کردم، آنها با من درد دل می‌کردند و می‌گفتند چرا به تراکتورسازی رفتم. به آنها حق می‌دهم که ناراحت باشند.

آیا از پارس جنوبی طلب دارید؟

دریافتی من از پارس صفر بوده و از این تیم طلبکار هستم.

عدم حضور آنتونی استوکس و لی اروین چقدر روی عملکرد تراکتورسازی تأثیر گذاشته است؟

قطعا نبود این بازیکنان بدون تأثیر نیست، وقتی مهاجم نداریم، این مسئله روی کار تیم اثر منفی می‌گذارد. ما ثابت کردیم تیم بسیار خوبی هستیم و هر بازیکنی که از این جمع غایب باشد، روی کارمان تأثیر منفی می‌گذارد. به هر حال بازیکنان تلاش می‌کنند تا جای خالی نفراتی که حضور ندارند را پر کنند.

تراکتورسازی در ۱۵ بازی که در لیگ و جام حذفی انجام داده، ۱۵ گل دریافت کرده است. به نظر می‌رسد در خط دفاع با مشکل روبه‌رو هستیم.

۶-۵ گل این لیست را در هفته‌های ابتدایی و شرایطی که با سه مدافع بازی کردیم، دریافت کردیم. هر کدام از بازیکنان ما از یک گوشه دنیا جمع شدند. کاپیتان ما از یک کشور دیگر آمد، مربی‌مان از جای دیگر آمد و هر کدام از بازیکنانمان هم یک جای دیگر حضور داشتند. این مسئله نشان می‌دهد برای رسیدن به وضعیت خوب نیاز به زمان داریم. قطعا هر چه بگذرد شرایط تیم بهتر می‌شود و می‌توانیم عملکردمان را از این هم بهتر کنیم. تیم با شخصیتی داریم که می‌تواند قهرمان شود.

واقعا پتانسیل قهرمانی را در تراکتورسازی می‌بینید؟

ما به چیزی به غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم و با همه توان به دنبال رقم زدن قهرمانی هستیم.

به نقل از فارس، در هفته پایانی نیم‌فصل اول با فولاد خوزستان دیدار می‌کنید، ارزیابی شما از این مسابقه چیست؟

فولاد تیم بسیار خوبی است، خودم خوزستانی هستم و به توانایی‌ تیم‌های خوزستانی باخبرم. ما به دلیل اینکه دنبال قهرمانی هستیم، از امتیازهای دیدارهای داخل خانه نمی‌گذاریم. در این دیدار هم با همه وجود بازی می‌کنیم تا بتوانیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

صحبت پایانی.

هواداران تراکتورسازی در هر شرایطی پشتیبان تیم هستند و واقعا در طول فصل جاری به ما دلگرمی دادند. امیدوارم امسال بتوانیم باعث شادی هواداران شویم. هواداران، بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه همه تیم شدند تا امسال بتوانیم قهرمان شویم. واقعا دست این هواداران را می‌بوسم که ما را در هیچ شرایطی تنها نگذاشتند و همه جوره تیم را حمایت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام