رقص گروهی پرندگان در آسمان +فیلم


رقص گروهی پرندگان در آسمان +فیلم

گروهی از پرندگان با انجام حرکاتی زیبا در آسمان لحظه‌ای شگفت‌انگیز را به وجود آوردند.

رقص گروهی پرندگان در آسمان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروندی اسکاتلندی لحظه‌ای باورنکردنی را از رقص گروهی پرندگان در آسمان با گوشی همراه خود فیلمبرداری کرده است.

این پرندگان نمایش دلربایی را در آسمان به معرض تماشا گذاشته‌اند. در پی حرکات موزون این دسته پرنده شکل‌های عجیب و آشنایی در آسمان ایجاد شد. یکی از شکل‌هایی که تقریبا به وضوح با حرکت جمعی پرندگان به وجود آمده بود شکل یک خرگوش است. این فیلم در منطقه گرتنا اسکاتلند توسط فردی نه نام براون تصویربرداری شده است.

براون که یک فروشنده خودرو است برای تفریح به منطقه گرتنا آمده بود و ناگهان متوجه نمایش زیبای پرندگان شد. او بدون وقفه دوربین گوشی همراه خود را آماده کرد و پس از آن به سرعت مشغول فیلم گرفتن از پرنده‌ها شد. براون پس از انتشار فیلمش در فضای مجازی گفت: من خیلی خوش‌شانس بودم که درست در چنین لحظه‌ای در آن مکان حضور داشتم، در لحظه تماشا حرکات پرنده‌ها نفسم بنده آمده بود و با شگفتی به حرکات آن‌ها تماشا می‌کردم.

پرندگان در ضمن حرکات موزون خود لحظاتی کوتاه را در یک موقعیت استثنایی در آسمان توقف کردند و باعث به وجود آمدن اشکالی جالب شدند. براون که قبلا نیز سابقه ثبت لحظاتی ناب از طبیعت را دارد در پاسخ به این سوال که چرا در طبیعت برای تصویربرداری از دوربین گوشی استفاده می‌کند، گفت: حمل گوشی بسیار راحت‌تر از دوربین حرفه‌ای است و گوشی در هرموقعیت مکانی و زمانی در اختیار می‌باشد، البته هرگز نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که تصویر ثبت شده با دوربین گوشی دارای کیفیتی برابر با دوربین حرفه‌ای باشد.

در ادامه فیلمی زیبا از حرکات جمعی پرندگان در آسمان را مشاهده می‌کنید:

رقص گروهی پرندگان در آسمان +فیلم

بیشتر بخوانید: تصاویری زیبا از دنیای پرندگان

انتهای پیام/

شکل‌های زیبایی که پرندگان در آسمان به وجود می‌آورند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...