به گزارش افکارنیوز،

تعدادی از مقامات کشوری و فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت والده سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غرعامل را به وی تسلیت گفتند.

پیام تسلیت وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات

مَا أَصَابَ مِن مُّصِیبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَمَن یُؤْمِن بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ ۚ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ
بدانید که هیچ مصیبتی به شما نرسد مگر بفرمان خدا و هرکه به خدا ایمان آورد خدا دلش را به مقام رضا و تسلیم هدایت کندو خدا بر همه عالم آگاه است.( التغابن آیة 11)
سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور
سلام علیکم

در گذشت والده ماجده، مرحومه مغفوره حاجیه خانم احمدی مقدم مادر شهید والا مقام حمید رضا جلالی که صبورانه زیست،صادقانه آموخت، صمیمانه روشنی بخشیدو سبک بال از افق ناسوت پر کشید را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بی شک همانگونه که این مادر عزیز سهمی بزرگی در پرورش، نقش بندی فکری و هدایت فرزندان خویش در حمایت اسلام و انقلاب اسلامی داشته انددر اجر و پاداش زحمات آن بزرگوار شریک می باشد.

از قادر متعال صبر و اجر برای بستگان و سایر بازماندگان و غفران و رحمت برای آن مرحومه مسئلت می نمایم.

محمد جواد آذری جهرمی

پیام تسلیت فرمانده نیروی قدس سپاه

انا لله و انا الیه راجعون

برادر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

سلام علیکم

در گذشت ام الشهید، مادر عزیزتان را به حضور جنابعالی و خانواده محترم صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از درگاه ذات اقدس الهی برای روح آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه و محشور شدن با فرزندش شهید والامقام حمیدرضا جلالی و برای شما و بازماندگان صبر و شکیبایی وافر مسئلت داریم.

برادرتان قاسم سلیمانی

پیام تسلیت دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر غلامرضا جلالی و جناب اقای دکتر علیرضا جلالی

سلام علیکم

خبر درگذشت مادر مکرمه تان ام الشهید، حاجیه خانم عفت احمدی مقدم، واصل و موجب تالم خاطر گردید.

فقدان آن بانوی مومنه که مادری مهربان و بانویی با تقوی بود و عمری را به پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت(ع) خصوصا حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیه) سپری و در دامان صدق و ایثار و پر مهر خویش فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون شهید حمیدرضا جلالی و همچون دیگر فرزندان و جنابعالی تربیت نمود؛ عاقبت در "ایام ربیع" جهان فانی را وانهاد و به عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت؛ ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.

از آستان اقدس ربوبی برای آن فقیده سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، صالحین، صدیقین و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توام با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

پیام تسلیت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

انا لله و انا الیه راجعون
برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی
رئیس محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور
سلام علیکم
خبر درگذشت والده مکرمه موجب تاثر و تالم گردید و اینجانت مصیبت فقدان آن بانوی با فضیلت را به حضرتعالی و بیت مکرم تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

علی سعیدی

پیام تسلیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

رئیس محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور

درگذشت والده مکرمتان را صمیمانه تسلیت عرض میکنم.

امید است خداوند متعال، آن بانوی مومنه و ام الشهید را در سایه لطف شفیعه محشر، حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) ماوا داده، به جنابعالی و عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، کرامت فرماید.
محسن رضایی

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

رئیس محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور

سلام علیکم

با نهایت تاسف درگذشت مادر مومنه و بزرگوار آن برادر گرامی و شهید سرافراز اسلام شهید حمیدرضا جلالی را به حضورتان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی

پیام تسلیت رئیس سازمان دامپزشکی کشور

جناب اقای دکتر جلالی

رئیس محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

ضایعه درگذشت والده مکرمه جنابعالی موجب تاثر و تالم فراوان گردید. از صمیم قلب به شما و بیت معزز تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای شما و خانواده محترم صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خوستارم.

دکتر علیرضا رفیعی پور