ایرانی ها پنج برابر غربی ها از تلفن همراه استفاده می کنند


ایرانی ها پنج برابر غربی ها از تلفن همراه استفاده می کنند

استاد دانشگاه خوارزمی گفت: ایرانی ها پنج برابر غربی ها از تلفن همراه استفاده می کنند این در حالی است که امواج آن آسیب‌زاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مرتضی منطقی» در سلسله نشست های علمی تخصصی دختران دهه 80 با موضوع تاثیر فضای مجازی بر دختران دانش آموز که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: بازی های مجازی زیادی ویژه دانش آموزان وجود دارد که محتوای خوب و مناسبی را در اختیار آنان قرار نمی دهد.

این استاد دانشگاه خوارزمی افزود: 12 درصد از اطلاعات فضای مجازی هرزه نگاری است که نتیجه استفاده از هرزه نگاری ها و بازی های آنلاین نامناسب برای کودکان و نوجوانان آسیب هایی چون ترس، پرخاشگری، سرماخوردگی، شب ادراری را با خود همراه دارد.

این استاد دانشگاه خوارزمی افزود: کشورهای مختلف در کنار سایت های نامناسب وب سایت های زیادی با اطلاعات مثبت را ویژه دانش آموزان طراحی کرده اند اما متاسفانه در کشور ما نگاه مسئولان به فضای مجازی نفع گرایانه است.

وی ادامه داد: سیم کارت دانش آموزی محدودیت های مناسبی با سن دانش آموزان دارد و با امکاناتی که در آن تعبیه شده برای دانش آموز جذاب است.

منطقی با اشاره به آموزش مهارت های اجتماعی از سوی وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان بیان کرد: در حال حاضر سواد خانواده خواندن کتاب نیست بلکه سطح سواد رسانه ای آنان مدنظر است.

این استاد دانشگاه با انتقاد از افت کیفی نظام تعلیم و تربیت گفت: بسیاری از بچه ها هیجان مدار برخورد می کنند و متاسفانه تفکر انتقادی ندارند.

منطقی میزان استفاده ایرانیان را از تلفن همراه پنج برابر غربی ها دانست و گفت: این در حالی است که امواج تلفن همراه آسیب های زیادی را به فرد وارد می کند.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل