دستگیری مردی به اتهام تلاش برای آزار و اذیت دختر جوان در پوشش مسافربر (+عکس)


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری یکی از اراذل و اوباش تهران به اتهام تلاش برای آزار و اذیت یک خانم جوان خبر داد. به گزارش عصر ایران سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: در 24 آبان ماه پرونده ای با موضوع...

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری یکی از اراذل و اوباش تهران به اتهام تلاش برای آزار و اذیت یک خانم جوان خبر داد.

به گزارش عصر ایران سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: در 24 آبان ماه پرونده ای با موضوع آزار و اذیت جنسی از شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ارجاع شد که در آن فرد شاکی عنوان کرد راننده ی یک خودرو پژو 405 نقره ای تلاش داشته تا وی را مورد آزار و اذیت قرار دهد.

دستگیری مردی به اتهام تلاش برای آزار و اذیت دختر جوان در پوشش مسافربر (+عکس)

شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 9 شب 23 آبان از میدان آزادی و به مقصد یافت آباد ، به عنوان مسافر سوار یک خودرو پژو 405 نقره ای رنگ شدم ؛ دقیقه ای از حرکت ماشین نگذشته بود که ناگهان متوجه ی تغییر مسیر راننده ی ماشین شدم ؛ بلافاصله اعتراض کرده و از راننده خواستم تا ماشین را متوقف کند اما راننده ، بدون توجه به درخواست من به مسیر خود ادامه داد تا نهایتا در مکانی خلوت توقف کرد و همزمان ، با تهدید چاقو به سمت من حمله ور شد ؛ او قصد آزار و اذیت مرا داشت و مرا به قصد ترساندن به شدت مورد ضرب و شتم قرار می داد ؛ او به قدری گردنم را فشار داد که احساس خفگی به من دست داده بود اما با این وجود تصمیم گرفته بودم تا آخر در برابرش مقاومت کنم ؛ نهایتا در یک لحظه توانستم خود را از دست وی نجات داده و خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کرده و با صدای بلند از مردم درخواست کمک کنم و راننده نیز به سرعت از محل متواری شد " .
کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل رها شدن شاکیه از دست راننده پژو 405 در محدوده بازار آهن در منطقه شادآباد ، در بررسی تصایر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی خودرو 405 شدند .
با شناسایی مالک پژو 405 نقره ای به نام " امیر . ص" (متولد 1364) توسط شاکی، کارآگاهان در بررسی سوابق این شخص اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف بویژه سرقت همراه با آزار و اذیت است که بارها و دستگیر و روانه ی زندان شده است .

با شناسایی محل سکونت "امیر . ص" ، کارآگاهان اداره شانزدهم این محل را تحت کنترل نامحسوس قرار داده تا سرانجام در ساعت 9 یازدهم آذر زمانیکه متهم قصد سوار شدن به خودرو پژو 405 نقره ای خود را داشت ، او را قبل از هرگونه اقدام برای قدرت نمایی در برابر مأمورین دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .
متهم که متاهل و دارای خانواده است در همان تحقیقات اولیه صراحتا به تلاش برای آزار و اذیت شاکی اعتراف کرد و عنوان کرد که خودرو پژو 405 نقره ای را مدت کوتاهی است که خریداری کرده و پیش از این نیز یک خودرو پراید داشته است .
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف بویژه سرقت های توام با آزار و اذیت و اعتراف اولیه ی متهم ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و لذا از کلیه شکات بویژه بانوان جوان که بدین شیوه و توسط راننده یک خودرو پژو 405 نقره ای مورد سرقت ، تهدید یا آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است