واکنش سرمربی پیشین استقلال به خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی پیش از دیدار با ذوب آهن!


واکنش سرمربی پیشین استقلال به خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی پیش از دیدار با ذوب آهن!

محمود یاوری سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز گفت: پرسپولیس در جمع 16 تیم لیگ برتر خلوت‌ترین نیمکت‌ لیگ را دارد و برانکو توانسته فراتر از انتظار نتیجه بگیرد. محمود یاوری در مورد شرایطی که برای ذوب‌آهن در این فصل پیش آمده است، گفت: فوتبال ورزش پرنوسانی است. به هر حال بهتر است دیگر به گذشته ذوب‌آهن فکر نکنیم و روبه آینده داشته...

واکنش سرمربی پیشین استقلال به خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی پیش از دیدار با ذوب آهن!

محمود یاوری: سیدجلال شوک مثبتی به تیم و به هواداران پرسپولیس داد
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۲
واکنش سرمربی پیشین استقلال به خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی پیش از دیدار با ذوب آهن!

محمود یاوری سرمربی پیشین تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز در خصوص خداحافظی سید جلال حسینی پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: سیدجلال شوک مثبتی به تیم و به هواداران پرسپولیس داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود یاوری سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز گفت:

پرسپولیس در جمع ۱۶ تیم لیگ برتر خلوت‌ترین نیمکت‌ لیگ را دارد و برانکو توانسته فراتر از انتظار نتیجه بگیرد.

محمود یاوری در مورد شرایطی که برای ذوب‌آهن در این فصل پیش آمده است، گفت:

فوتبال ورزش پرنوسانی است. به هر حال بهتر است دیگر به گذشته ذوب‌آهن فکر نکنیم و روبه آینده داشته باشیم. قطعاً علیرضا منصوریان با حمایت باشگاه و هواداران ذوب‌آهن می‌تواند این تیم را ترمیم کند و به روزهای خوبش برگرداند. به خصوص اینکه حدود ۴۰-۵۰ روز لیگ تعطیل است و در این مدت باشگاه قطعاً بازیکنان مورد نظر منصوریان را جذب خواهد کرد.

یاوری تصریح کرد:

اکنون سعید آذری و هیأت مدیره باشگاه از منصوریان حمایت می‌کنند و این مربی هم توانایی آن را دارد که از این تعطیلات به بهترین شکل برای بازسازی تیم استفاده کند.

وی در مورد دوران حضور امید نمازی در ذوب‌آهن گفت:‌

به هر حال زیاد نباید به گذشته نگاه کرد. امید نمازی مربی جوانی بود که به لیگ برتر آمد. من در استیل‌آذین با او همکار بودم. نمازی ۲ سال از فوتبال ایران دور بود و شناخت کافی از شرایط و محیط نداشت. به هر حال اکنون هواداران ذوب‌‌آهن باید این روزها را تحمل کنند تا دوباره این تیم به روزهای خوبش برگردد.

یاوری در مورد شرایط پرسپولیس و بازی این تیم با ذوب‌آهن در روز سه‌شنبه گفت:

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است حتی اگر اکنون بازیکن زیادی روی نیکمت نداشته باشد. برانکو با این تیم خیلی خوب نتیجه گرفته است. او توانسته فراتر از انتظار با پرسپولیس نتیجه بگیرد. پرسپولیسی که به عقیده من خلوت‌ترین نیمکت را در بین ۱۶ تیم لیگ برتری دارد و نتایج پرسپولیس فراتر از موجودی‌شان است.

وی افزود:

قبل از بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن هم سیدجلال شوک مثبتی به تیم و به هواداران پرسپولیس داد و این مسئله می‌تواند عاملی باشد تا پرسپولیس روز پرفروغی را مقابل ذوب‌آهن پشت سر بگذارد. ذوب‌آهن اگر بتواند در ۱۰دقیقه اول هر دو نیمه مقاومت کند شرایط مطلوبی را در این دیدار خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس