شکوه حضور، انعکاسی برای اقتدار بین المللی ایران


شکوه حضور، انعکاسی برای اقتدار بین المللی ایران

سمنان- ایرنا- علما و روحانیون استان سمنان از آحاد مردم شریف این استان به منظور شرکت پرشور در استقبال از رئیس جمهوری و نشان دادن وحدت و انسجام ملت ایران در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد و استقبال پرشور مردم از رئیس جمهوری اقتدار، شکوه و مشروعیت نظام جمهموری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد و دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می کند.
سخنرانی مردمی در جمع شهروندان شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزیران کابینه دولت نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.

**انتقال آب خزر مطالبه جدی مردمی است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم با اخلاق مداری و استقبال شایسته، میزبان خوبی برای حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان فرزند استان سمنان باشند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم سمنان همواره میزبانیِ بسیار مطلوبی از دولتمردان داشته اند و این بار هم مردم مهربان و با اخلاق استان پذیرایی خوبی از رییس جمهوری داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: مردم به دلیل تحریم های اقتصادی با مشکلات قابل توجهی مواجه هستند که سفرهای استانی از این دست می تواند منشاء خیر و برکت برای رفع مشکلات جامعه باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رفع چالش بیکاری و کمبود آب در استان سمنان از خواسته های به حق مردم است و در سفر سال 95 آقای روحانی به سمنان تصمیم هایی در رابطه با رفع مشکلات از این دست گرفته شد اما به معنی واقعی این طرح ها اجرایی نشده است.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: انتقال آب از دریای خزر و دیگر حوزه ها به استان سمنان از مطالبه های اساسی مردم است که انتظار می رود رئیس جمهوری تصمیم های قاطعی در این ارتباط اتخاذ کند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: در سفر دوره های گذشته رئیس جمهوری به استان سمنان طرح های زیادی مصوب شد که مسئولان مربوط باید گزارش هایی از نحوه اجرای این طرح ها به مردم ارائه دهند.
وی افزود: مردم در این سفر با همدلی و اخلاق مداری مطالبه و مشکلات اقتصادی خود را به آقای روحانی انتقال دهند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: سمنان از استان های مظلوم کشور است و از دکتر روحانی می خواهیم برای رفع گرفتاری و مشکلات مردم سمنان تلاش روزافزونی داشته باشد.

** استقبال از رئیس جمهوری حرکتی به سود منافع ملی
امام جمعه ی شاهرود با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری از ابعاد مختلف استانی، ملی و بین المللی دارای اهمیت است، گفت: ملت ایران همواره در تحریم و تهدید بودند اما همیشه در عرصه های گوناگون همچون راهپیمایی 22 بهمن و استقبال از شخصیت های نظام حضور پررنگی داشتند، اکنون مردم با حضور پرشور از فرزند برومند استان بار دیگر حماسه آفرینی کنند.
حجت الاسلام عباس امینی افزود: سفر رئیس جمهوری دارای خیر و برکات زیادی است و امید است این سفر زمینه ساز رفع مشکلات جامعه باشد.
وی ادامه داد: اگر چه مردم گلایه هایی از مسوولان دارند، اما باید منافع ملی در نظر گرفته شده و با استقبال پرشور از هیات دولت ، وحدت و انسجام خود را به نمایش بگذاریم.
خطیب جمعه شاهرود با بیان این که امروز رفتار مردم ایران زیر ذره بین رسانه های بیگانه است، ابرازامیدواری کرد: در این سفر مشکلات بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری شرق استان سمنان بررسی شود.
وی خاطر نشان کرد: از مردم شرق استان سمنان توقع می رود استقبال درخور از رییس جمهوری داشته باشند که در شان آن ها باشد

** فرصتی برای نمایش اقتدار نظام اسلامی
امام جمعه میامی با بیان این که برخی به دنبال تفرقه بین مردم و مسوولان هستند گفت: استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید نشان وحدت وهمدلی است .
حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور با اشاره به سفرهیات دولت به شرق استان سمنان افزود: انتظار است همه مردم با حضور با شکوه در آیین استقبال از فرزند استان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: در کشور مشکلاتی وجود دارد اما ملت ایران با معیارهای ولایتمداری، تلاش و مدیریت جهادی، دشمن شناسی و همراهی با مسئولان موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان می شوند.

**استقبال از رئیس جمهوری تضمین اقتدار کشور
امام جمعه سرخه گفت: استقبال با شکوه مردم از رئیس جمهوری تضمین کننده اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران و بیانگر حمایت از سیاست های کلی نظام و حمایت از ولی فقیه است.
حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر افزود: مردم با استقبال پرشور خود از دکتر روحانی جلوه ای از اقتدار نظام، ثبات و امنیت کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی ادامه داد: برای حمایت و استواری نظام مردمی سالاری دینی در کشور مردم وظیفه دارند به طور شایسته و با شکوه تمام از رئیس جمهوری استقبال کنند.
وی اظهار داشت: تامین آب آشامیدنی مطلوب، توجه به اشتغال و رونق شهرک صنعتی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان سرخه است.

** حضوری برای قدردانی از فعالیت اقتصادی دولت
امام جمعه آرادان گفت: تحرک خوب دولت در بحث اقتصاد مقاومتی و تحریم ها علیه کشر، ایجاد ثبات و آرامش نسبی در وضعیت اقتصادی کشور با رویکرد انقلابی و جهادی نشاندهنده اقتدار و هوشمندی دولت تدبیر و امید است.
حجت الاسلام جلیل شریفی نیا افزود: استان سمنان و به طورخاص شهرستان آرادان دارای ظرفیت های خوبی در زمینه کشاورزی، دامداری و عشایری است که با حمایت دولت و شکوفایی این ظرفیت ها می توان گام بلندی در ریشه کنی بیکاری برداشت.
وی ادامه داد: مردم این شهرستان اهل کار و تلاش و نیازمند حمایت دولت در زمینه اعطای تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض برای اشتغال هستند.
وی اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود حمایت و احترام خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت می کنند و ضروری است مردم برای تودهنی محکم بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در استقبال از رییس جمهوری حضور پررنگ داشته باشند.

**استقبال از رئیس جمهوری نقطه عطف ناکامی دشمنان
رئیس حوزه علمیه برادران استان سمنان گفت: استقبال از رئیس جمهوری و مسوولان استقبال از شخص نیست بلکه به منزله حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سید علی مهدی‌نژاد در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمنان نظام و رسانه های معاند تلاش می کنند تا میان حاکمیت و مردم فاصله ایجاد کنند و استقبال پرشور مردم از رئیس جمهوری تلاش دشمنان را خنثی می کند.
وی ادامه داد: استقبال پر شور از رئیس جمهوری به معنای قبول و حمایت از تمام عملکرد دولت نیست بلکه به منزله نشان دادن محبوبیت ومشروعیت نظام جمهوری اسلامی، حفظ وحدت و انسجام و افزایش مسوولیت پذیری مسوولان است.
وی اظهار داشت: تامین آب برای استان سمنان که دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه صنعت، کشاورزی و عشایری است مهمترین مطالبه محسوب می شود.
مهدی نژاد تصریح کرد: برای انتقال آب دریای خزر به سمنان طرح مطالعاتی انجام شده و به مردم وعده داده شده است و اکنون این استان نیازمند تامین آب بوده و امید است دکتر روحانی در زمان باقیمانده تا پایان این دوره از ریاست جمهوری اقدامی ماندگار از خود به یادگار بگذارند.
وی خاطر نشان کرد: استان سمنان در مسیر عبور بیش از 20 میلیون زایر قرار دارد که اهمیت توجه به بهداشت، درمان و بهبود وضعیت جاده های این استان را 2 چندان می کند و ضروریست در این بخش توجه ویژه شود.
به گفته وی، استان سمنان در بخش اشتغال افراد با سواد و تحصیل کرده بیش از افراد بی سواد دچار مشکل است و این مساله باید مد نظر مسوولان برای برنامه ریزی باشد اکنون جوانان تحصیل کرده این استان با معضل بیکاری مواجهند و نیازمند شغل هستند.
امام جمعه شهمیرزاد هم اظهار داشت: هیچ دولتی بدون حمایت و پشتیبانی مردم نمی تواند به موفقیت دست یابد و اکنون استقبال با شکوه از رییس جمهوری یک وظیفه مردمی تلقی می شود.
حجت الاسلام سید داوود احمدپناه در گفت و گو با ایرنا افزود: سفر رئیس جمهوری به این استان مقدمه ای برای تحقق مطالبات مردمی است و حضور پر شور مردم موجب دلگرمی مسوولان در شرایط سخت اقتصادی کشور می شود.
وی، تامین آب آشامیدنی، آسفالت راه خطیر کوه به دوآب با هدف اتصال شهمیرزاد به استان مازندران، توجه به زیرساخت ها برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی را از مطالبات مردم عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7342/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان