سرانجام ماجرای استیضاح وزیر آموزش و پرورش/ نارضایتی نمایندگان از عملکرد «بطحایی» ادامه دارد


سرانجام ماجرای استیضاح وزیر آموزش و پرورش/ نارضایتی نمایندگان از عملکرد «بطحایی» ادامه دارد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سوالات و نارضایتی نمایندگان از عملکرد بطحایی همچنان وجود دارد.

سرانجام ماجرای استیضاح وزیر آموزش و پرورش/ نارضایتی نمایندگان از عملکرد «بطحایی» ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای استیضاح وزیر آموزش و پرورش بار دیگر شکل جدی به خود گرفت و بعد از جلسه ای که وی با نمایندگان داشت و برخی از آنها نسبت به پاسخ ها اعلام رضایت نکردند، زمزمه استیضاح قوت گرفت تا اینکه امروز اعلام وصول این موضوع با توجه به وجود 21 بند مطرح شد هرچند این موضوع امروز رد شد و شرایط به گونه ای پیش رفت که گویی موضوع استیضاح منتفی است.

اسداله عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت استیضاح سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: نامه استیضاح به هیئت رئیسه نرفته است که بگوییم این موضوع تائید شده است یا خیر.

وی ادامه داد: چند نفر از نمایندگان پیگیر استیضاح وزیر آموزش و پرورش بودند و در صورتی اعلام وصول می شود که تحویل هیئت رئیسه داده شود که هنوز این موضوع محقق نشده است.

عباسی تصریح کرد: البته همچنان نارضایتی نمایندگان از عملکرد وزیر آموزش و پرورش وجود دارد که انتظار داریم آقای وزیر تدبیری داشته باشند تا مشکلات مطرح شده رفع شود.

انتهای پیام/

نارضایتی نمایندگان از عملکرد وزیر آموزش و پرورش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان